حرف شمال

کد خبر: 175
در پي بازديد غير منتظره فرماندار نوشهر عنوان شد/
درپی بازدید غیر منتظره فرماندار نوشهر از نيروگاه زباله سوز نوشهر، مراحل تكميل و ساخت اين نيروگاه مورد ارزيابي ميداني شخص فرماندار نوشهر قرار گرفت.

به گزارش حرف شمال، فرماندار نوشهردر جریان بازدید غيرمنتظره از نیروگاه زباله سوز گفت : پیمانکار طرح باید در دو روز آینده گزارشی در مورد تعیین زمان مشخص بهره برداری از این نیروگاه به بخش بازرسی فرمانداری ارائه دهد.
کار ساخت نیروگاه زباله سوز نوشهر تیر ماه سال 1390 با حضور رئیس وقت سازمان حفاظت محیط زیست آغاز شد و قرار بود در مدت یک سال به بهره برداری برسد اما هر بار بدلايل مختلف دچار تاخير در بهره برداري قرار گرفته است.

SONY DSC

DSC SONY


فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه نیروگاه زباله‌سوز نوشهر یکی از پروژه‌های بسیار مهم و حیاتی برای منطقه و محیط‌‌زیست محسوب می‌شود، بنابراین تکمیل آن به عنوان یکی از اولویت‌های مهم منطقه مورد توجه قرار دارد، افزود: برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز نوشهر 11 میلیارد ریال اعتبار از دولت استفاده شد تا روند تکمیلی این نیروگاه سرعت بیشتری به خود بگیرد.
فرماندار نوشهر از مجری طرح نیروگاه زباله سوز این شهرستان خواست تا بزودی نسبت به تعیین زمان مشخص برای اجرای کامل این طرح و بهره برداری از آن اقدام کند.
SONY DSC

DSC SONY


وي داشتن نظارت صحیح را بهترین راه برای شتاب بخشی در اجرای این طرح دانست و گفت : به عنوان نمونه امروز اگر در ساخت این نیروگاه نیروها به شیوه یک شیفت فعالیت دارند می توان با تدبیر و ابتکار عمل به نحوی برنامه ریزی کرد تا این نیروها در سه شیفت فعالیت داشته باشند.
دكترشادمان افزود : دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات اقتصادی همسو با فرمایشات رهبری فرزانه حدود10 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح در نظرگرفته و چنین اتفاقی نشان از آن دارد که اجرای کامل این طرح برای رفع معضل پسماند زباله جزو دغدغه دولت است.
فرماندارنوشهر با بیان این که در ساخت این نیروگاه هیچگونه مشکل اعتباری وجود نخواهدداشت تاکید کرد : مي توان ظرف مدت شش ماه این طرح به طور کامل به بهره برداری برسد.


یک نوشهری
5 اردیبهشت 1403 16:45
نقل قول
میهمان
امتیاز مثبت 0
خوراک این زباله سوزی روزانه چه مقدار خواهد بود؟

نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین