حرف شمال

کد خبر: 154
با همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، همایش تحکیم بنیان خانواده در نوشهر برگزار شد.

در این همایش که صبح دوشنبه با حضور مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران در نوشهر برپا شد، مسائل فراروی آموزش در حوزه خانواده بحث و تبادل‌نظر شد.
 

همایش تحکیم بنیان خانواده در نوشهر با همت اداره کل بانوان و خانواده استانداری مازندران برگزار شد

 

 

محمدرضا سلیمانی مشاور خانواده در این همایش، تحکیم بنیان خانواده را بحث علمی و بنیادی بیان کرد و افزود: همه جامعه شناسان و روانشناسان معتقدند سه عنصر اساسی در تربیت بچه کارآمد و مفید بوده که شامل خانه و خانواده، مدرسه و نظام تعلیم و تربیت و سیستم نظام اجتماعی یا جامعه است.

وی با اظهار اینکه این سه رأس مثلث در شکست و موفقیت فرزندان مفید هستند نوان کرد: اولین و مهم‌ترین عامل موفقیت و شکست یک فرزند، خانواده است زیرا پدر و مادر دو بال مهم در پرورش بچه‌ها هستند و شخصیت والدین، سلامت روحی، روانی و اجتماعی خانواده، نحوه تربیت و شیوه‌های تربیت فرزندان، روابط اجتماعی درون خانواده جز عوامل مهمی هستند که در بین خانواده‌ها به چشم می‌خورند.

سلیمانی یادآور شد: امروز خانواده با شرکت خود در همایش تحکیم بنیان خانواده ثابت کردند که فرزندانتان برای شما مهم هستند و این جمع این باور را می‌رساند که در همه زمینه‌ها برای تعلیم و تربیت درست، همراه با آموزش‌وپرورش هستید.

وی از خانواده به‌عنوان پایه‌گذار بخش مهمی از سرنوشت فرد در جامعه یادکرد و گفت: خانواده در تعیین خط‌مشی زندگی نقش بزرگی بر عهده دارد.

همایش تحکیم بنیان خانواده در نوشهر با همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران برگزار شد که با استقبال نوشهری همراه بود.

 

 

 


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین