حرف شمال

کد خبر: 148
شهردار پول عنوان کرد:
شهردار شهر پول گفت: پس از انجام آزمایشات از سوی شبکه بهداشت و درمان نوشهر بر روی آب «چشمه طالقان»شهر پول، شائبه آلوده بودن آب شرب این منطقه برطرف شد.

بابک خزایی شهردار پول طی گفتگویی در جمع خبرنگاران گفت :  کلنگ پروژه گازرسانی به شهر پول در بخش کوهستانی کجور هم‌زمان با فرا رسیدن هفته بسیج در روز پنجم  آذر به زمین زده و عملیات اجرایی آن نیز آغاز می‌شود.آلودگی آب چشمه طالقان شایعه است/  کلنگ زنی گاز رسانی شهر پول در پنجم آذر
وی افزود: گازرسانی به شهر پول که به عنوان نخستین شهر در بخش کجور نوشهر محسوب می‌شود می‌تواند سرآغاز تحولات بسیار زیادی در بخش‌های رفاهی و عمرانی در این منطقه شده و به توسعه این شهر سرعت بیشتری بدهد.
شهردار پول در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین وضعیت پروژه آب شرب نیز اشاره کرد و گفت: چند ماهی است که بالاخره پروژه آب شرب و واگذاری کنتور به مشترکان شهر پول به اداره آب و فاضلاب شهرستان نوشهر انجام شد و در همین راستا شهرداری هم برای تسهیل در روند اجرای این کار، ساختمانی را در اختیار اداره آب و فاضلاب شهرستان نوشهر در شهر پول قرار داده است.
وی با بیان اینکه شهر پول دارای یک‌‎هزار و 100 مشترک است، خاطرنشان کرد: زمانی که مدیریت آب شهر پول به اداره آب و فاضلاب نوشهر واگذار شده بود، تعداد 420 مشترک اقدام به نصب کنتور کرده بودند و الان برای بقیه مشترکان نصب کنتور در حال انجام است.
خزایی‎پول افزود: نمایندگی اداره آب و فاضلاب نیز در شهر پول دایر شده است و بر این اساس به‌زودی عملیات اجرایی تعویض سه کیلومتر از شبکه‌های فرسوده شهر انجام می‌شود و این کار سبب رفع مشکل کمبود آب در برخی نقاط شهر پول می‌شود.

وی درباره شایعاتی مبنی بر آلودگی آب شرب این شهر، تصریح کرد: پس از انجام آزمایشاتی که از سوی شبکه بهداشت و درمان نوشهر بر روی آب «چشمه طالقان» در یکی محلات شهر پول، شائبه آلوده بودن آب شرب این منطقه برطرف شد و آب کاملا سالم و قابل شرب است.
 

آلودگی آب چشمه طالقان شایعه است/  کلنگ زنی گاز رسانی شهر پول در پنجم آذر

 

 
شهردار پول به وضعیت پیشرفت فیزیکی ساختمان شهرداری و آتش‌نشانی پول اشاره کرد و گفت: نبود بودجه کافی سبب متوقف شدن پروژه شده است و اکنون منتظر تامین اعتبارات لازم برای ادامه روند کار هستیم.
وی کم عرض بودن پل «آقاعلی چشمه» را سبب بروز مشکلاتی در تردد عنوان کرد و گفت: طرح‌های اولیه برای تعریض و ساخت پل جدید در دست بررسی است و نیاز به 500 میلیون تومان اعتبار است که بخشی از محل تملک دارایی و بخشی دیگر حوادثی تامین می‌شود.
شهر کوهستانی و ییلاقی پول مرکز بخش کجور در 75 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان نوشهر واقع است.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین