حرف شمال

کد خبر: 146
فرماندار محمودآباد عنوان کرد:
فرماندار محمودآباد گفت: ایران با داشتن فرهنگی غنی و دانشمندانی که در طول تاریخ افتخارات بی شماری را نصیب ملت ما کردند، باید در چشم انداز ١۴٠۴ در بحث علمی رتبه اول منطقه را کسب کند.

آیین تجلیل از خادمان کتاب، کتابخوانان و نویسندگان برتر شهرستان صبح دوشنبه در مجتمع غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد.

فرماندار محمودآباد در ابتدای این آیین با اشاره به سیر تاریخی فرهنگ در ایران گفت: ایران با داشتن فرهنگی غنی و دانشمندانی که در طول تاریخ افتخارات بی شماری را نصیب ملت ما کردند، باید در چشم انداز ١۴٠۴ در بحث علمی رتبه اول منطقه را کسب کند، بنابراین باید کتاب خوانی و اندوختن دانش را جدی بگیریم.

 

رتبه نخست علمی ایران در منطقه نیازمند افزایش سرانه مطالعه در کشور است

 

 

وی افزود: بنا به سفارش امام علی(ع) هر کس با کتاب انس بگیرد همه دردها را فراموش خواهد کرد و این تغذیه روحی باعث آرامش و باز شدن درهای جدیدی به روی انسان می شود.

یحیی یوسف پور با بیان اینکه ما باید این سنت حسنه را به نسل های آینده انتقال دهیم به گسترش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی اشاره کرد و اظهار کرد: این تکنولوژی ها نباید سبب غافل شدن فرزندان از مطالعه کتاب شود و پدر و مادر باید نقش خود را در این ارتباط جدی بگیرند.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: این تجلیل ها نباید فقط به هفته کتاب و کتابخوانی محدود شود و خروجی آن باید باعث افزایش شور و نشاط در فرهنگ مطالعه و زمینه های دیگر فرهنگی شود.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین