حرف شمال

کد خبر: 145
جمشیدی خبر داد:
مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری مازندران از اختصاص شش میلیارد تومان تسهیلات ویژه برای اشتغال خانگی زنان به‌ویژه زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست در استان خبر داد.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری مازندران از اختصاص شش میلیارد تومان تسهیلات ویژه برای اشتغال خانگی زنان به‌ویژه زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست در استان خبر داد.
به گزارش حرف شمال، مریم جمشیدی شامگاه یکشنبه در حاشیه‌هایش سبک زندگی اسلامی در عباس‌آباد با اشاره به تخصیص ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل ویژه بانوان در دو سال اخیر تصریح کرد: از این میزان اعتبار حدود ۴۵ میلیارد ریال مربوط به سال جاری است که از این میزان بیش از ۲۰ میلیارد ریال در نیمه اول سال جاری تخصیص داده شده است.

وی همچنین در بخش دیگری با اشاره به برنامه های این اداره کل افزود: تشکیل ایستگاه‌های سلامت خانواده‌های روستایی در سطح استان با همکاری هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی و امور خانواده و بانوان استانداری مازندران آغازشده است.

 

تخصیص ۶ میلیارد تومان تسهیلات ویژه اشتغال خانگی بانوان مازندران

 

 

جمشیدی گفت، نخستین نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های خانواده‌های روستایی با معرفی آموزه‌های مذهبی، ملی، سنتی و بومی دهه‌های ۲۰ الی ۳۰ مازندران از  ۲۴ الی ۲۷ به‌منظور آشنایی نسل جدید با آداب‌و رسوم و سبک زندگی ساده گذشته برگزار می‌شود.

وی افزود: از سوی وزارت کشور و معاونت زنان ریاست جمهوری، طرح‌ها و برنامه‌های، کارگروه تخصصی امور خانواده و بانوان استانداری مازندران و همچنین کمیته آموزش به‌صورت الگو برای تمام استان‌ها ابلاغ و جهت بهر ه برداری ارسال‌شده و  شهرستان عباس‌آباد از شهرستان‌های موفق و پیشرو در اجرای برنامه‌ها است.

 در این همایش از رزا رضوانی قاری و حافظ کل قرآن کریم و دانش‌آموز سال چهارم ابتدایی مدرسه شهید زندی سی سرا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل و قدردانی شد.


7 اردیبهشت 1403 02:42
نقل قول
میهمان
امتیاز مثبت 0
رای ما دکتر دیلمی

رای ما دکتر نوید دیلمی معزی

نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین