حرف شمال

کد خبر: 141
در آئین تودیع و معارفه فرماندارنوشهر با حضور معاون استاندار؛
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت : این دولت با همه مشکلات در حوزه اقتصادی، اما در بعد سیاست های خارجی به موفقیت های خوبی دست یافته است.

 علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، روز شنبه درآئین معارفه فرماندارنوشهر در تالاراجتماعات بندر این شهر ، افزود : دولت یازدهم پس از پیروزی در انتخابات خرداد ماه سال 1392 با رویکرد شایسته سالاری و به کارگیری نیروهای شایسته ، توانمند و با تجربه توانست یک دولت شایستگان را شکل دهد که امروز شاهد چنین موفقیت هایی در بعد سیاست خارجی در کشورهستیم .

وی ، کشاندن کشورهای ابرقدرت دنیا به پای میز مذاکره در حوزه انرژی هسته ای و تثبیت حق طبیعی ایران به داشتن غنی سازی اورانیوم را به عنوان مصداق روشنی از این موفقیت ها دراین زمینه بیان کرد.

علی شادمان فرماندار نوشهر شد

 


وی ادامه داد : کاهش هزینه های سلامت ، نرخ تورم ، بالا بردن ارزش پول ملی در برابر ارز های خارجی ، شکوفایی اقتصاد ، دمیدن روح امید درمیان مردم را از دیگر موفقیت های این دولت در نظام جمهوری اسلامی برشمرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ، گفت : امروز دکتر روحانی رئیس جمهوری نظام جمهوری اسلامی می خواهد که مردم ایران اسلامی عزتمندانه و شرافتمندانه زندگی کنند البته اگرچه در حوزه اقتصادی نیز درشرایط کنونی وضعیت چندان مناسبی نداریم.
یونسی ، افزود : با همه مشکلات اقتصادی که بخشی از آن متاثر از کاهش قیمت نفت است اما اکنون وضعیت برجام در حال رسیدن به مرحله نهایی است و امیدوارم به زودی شاهد لغو تحریم ها و بهبود وضعیت اقتصادی مردم در کشور باشیم.

علی شادمان فرماندار نوشهر شد

 


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران درادامه به برگزاری دو انتخابات پیش رو در کشور اشاره کرد و برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواستارهمکاری همه جانبه مسئولان ادارات ذیربط شد.
یونسی ، تاکید کرد که باید همه مسئولان ادارات ذیربط تلاش کنند در این دوره از انتخابات بدون استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی شاهد انتخاباتی سالم ، قانونمند به دور از هرگونه حاشیه و تضییع حقوق داوطبان در این استان باشیم .
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در ادامه که مسئولان شهرستان نوشهر حضور داشتند ضمن معرفی علی شادمان به عنوان سرپرست فرماندارجدید این شهرستان از خدمات محمدعلی قمی اویلی فرماندار سابق قدردانی کرد.
علی شادمان پیش از این به عنوان مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران مشغول به خدمت بود. شادمان داراي دكتراي جامعه شناسي و فلسفه اجتماعي و سابقه فعاليت در اداره كل امنيتي و انتظامي استانداري مازندران ، اداره كل اتباع خارجي ، رياست مركز اطلاعات و اخبار استانداري ، و مدير كل امور اجتماعي استانداري مازندران را در كارنامه فعاليتهاي اداري خود دارد .

شادمان ضمن حضور 36 ماهه در جبهه هاي دفاع مقدس همزمان با دفاع مقدس مسئوليت عقيدتي سياسي سپاه شهرستان ساري نيز بر عهده داشته است.
وي از نيروهاي مجرب و كارآمد استان است كه در 7 دوره انتخابات استان عضو اصلي ستاد انتخابات مازندران بوده است.
 

علی شادمان فرماندار نوشهر شد

 

علی شادمان فرماندار نوشهر شد

 

علی شادمان فرماندار نوشهر شد

 

علی شادمان فرماندار نوشهر شد

 

علی شادمان فرماندار نوشهر شد

 

 


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین