حرف شمال

کد خبر: 139
فرمانده انتظامی استان مازندران تشریح کرد؛
فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری قاتل زن کشته شده در جنگل سنگسرا نوشهر خبر داد و جزئیات این قتل را تشریح کرد.

به گزارش حرف شمال، در روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام تصاویری دلخراش ازکشف جسد و قتل فجیعانه زن جوانی در یکی از روستاههای حومه شرقی شهرستان نوشهر به سرعت در میان کاربران دست به دست می شد و هر لحظه در توضیح این شرح این عکس ها شایعاتی زیادی منتشر می شد تا اینکه سردار منتظر المهدی سخنگوی ناجا را نیز مجبور به واکنش در یک نشست خبری با اصحاب رسانه کرد و در اخبارشبانگاهی ساعت 20 و 30 دقیقه یک شنبه شب 24 آبان نیزدر رابطه با خبر قتل زن نوشهری گزارشی پخش شد.

افشای جزئیات قتل زن جوان نوشهری در جاده جنگلی/ دوستی مرگبار زن جوان با مرد شیشه ای

 


در شهرستان نوشهر یک جو از ترس و دلهره در بین برخی از خانواده ها ایجاد شده بود که با تلاش های مستمر و تخصصی ماموران ذبده پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان خط بطلانی بر تمامی این شایعات کشیده شد و اصل ماجرا بر همگان فاش شد .
سردار مسعود جعفری نسب فرمانده انتظامی استان مازندران نیز در گفتگویی در باره جزییات این جنایت گفت : پسر شیشه‌ای عامل قتل زن جوان در جاده جنگلی روستای سنگسرای نوشهر بود.

این مقام آگاه در تشریح جزییات حادثه اظهار داشت : 18 آبان امسال خانواده‌ای نوشهری با حضور در پلیس آگاهی این شهر از گم شدن دختر جوانشان به هویت ( شهربانو . ج ) خبر دادند. با تحقیق از این خانواده مشخص شد زن 25 ساله پس از طلاق از همسرش، به خانه پدری بازگشته بود. او روز حادثه برای دیدن دوستش از خانه خارج شده و به خانه بازنگشته بود. تحقیقات نشان می‌داد دختر جوان هیچ‌گاه به خانه دوستش نرسیده و در میانه راه ناپدید شده و کسی از سرنوشت او اطلاعی ندارد. دو روز بعد ( 20 آبان ) مردی روستایی به ماموران خبر داد جسد زن جوانی را در جاده جنگلی روستای سنگسرا انارور در نزدیکی منبع آب روستا مشاهده کرده است.
فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با کشف جسد وی، مشخص شد او بر اثر ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده و دو روز از مرگش می‌گذرد. تحقیقات نشان داد مقتول آخرین بار با دو پسر جوان دیده شده است. جستجوها در این‌باره ادامه داشت تا این که عصر شنبه 23 آبان ماموران توانستند یکی مظنونان را به هویت ( حمید . ب ) پیدا کنند.
وی ادامه داد : با دستگیری این جوان و انتقال او به اداره جنایی پلیس آگاهی نوشهر، او در بازجویی هایش به ماموران گفت: مقتول با دوستم ( فرهاد . غ ) 20 ساله اهل ایلام ارتباط دوستی داشت و هرازگاهی همدیگر را ملاقات می‌کردند. شب حادثه دوستم با من تماس گرفت و خواست برای مصرف شیشه نزد او و زن مورد علاقه‌اش بروم. من تا ساعت 6 صبح روز بعد با آنها بودم که پس از آن در حوالی خانه‌ام از خودرو پیاده و از آنها جدا شدم. دیگر خبری از آنها نداشتم. هنگام عصر که با فرهاد ملاقات کردم، بسیار دستپاچه بود و زمانی که سراغ زن جوان را از او گرفتم گفت او را کشته است. با اطلاعاتی که این مرد در اختیار پلیس قرار داد، فرهاد به اتهام قتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و شامگاه شنبه 25آبان درمخفیگاهش در یکی از محله‌های شهر نوشهر دستگیر شد .

افشای جزئیات قتل زن جوان نوشهری در جاده جنگلی/ دوستی مرگبار زن جوان با مرد شیشه ای

 


فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار داشت : متهم به قتل با انتقال به پلیس آگاهی به قتل دختر مورد علاقه‌اش اعتراف کرده و در بازجویی ها یش اعلام کرد از شهر ایلام برای کار به نوشهر آمده بودم که چندی پیش با مقتول آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. من به او گفته بودم قصدم از این دوستی، آشنایی قبل از ازدواج است و او فریب حرف‌هایم را خورد. او هم مانند من شیشه مصرف می‌کرد. روز حادثه دوستم از ما جدا شد. من و زن جوان دعوایمان شد و مشاجره‌مان بالا گرفت. نفهمیدم چطور شد با چاقویی که همراهم بود، ضربه‌هایی به وی زدم. زمانی که به خود آمدم، او مرده بود. جسد را حوالی جاده جنگلی روستا بردم و او را در همانجا رها کردم. در ملاقات با دوستم، ماجرای قتل را برایش تعریف کردم که حرف‌هایم را باور نکرد. به ناچار به خانه بازگشتم. قصد فرار داشتم که دستگیر شدم.
سردار مسعود جعفری‌نسب گفت: مقام قضایی نیز برای مظنون اصلی و عامل جنایت بازداشت موقت و برای دوست وی نیز قرارقانونی صادرکرد.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه مردم به شایعات مطرح شده در رابطه با این حادثه تاسف بار به هیچ وجه توجه نکنندگفت : رسانه ها هم صحت و سقم این قبیل جنایات را از مقامات پلیس پیگیری کنند.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین