حرف شمال

کد خبر: 131
فلاح بعد ار معارفه فرماندار مرکز استان اعلام کرد؛
استاندار مازندران با اعلام اینکه دو فرماندار دیگر در استان تغییر می‌کنند، گفت: با وجود اعلام رضایت رئیس‌جمهوری از وضعیت مدیریت در مازندران، دلیلی برای تضعیف استان وجود ندارد.

به گزارش حرف شمال، ربیع فلاح جلودار امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ساری با اشاره به اینکه سال 94 سال همدلی و هم‌زبانی نامگذاری شده و در آغازین روزهای حضورم در استان به دنبال این بودم که همه موضوعات را باید این دید نگاه کرد، تصریح کرد: باید سیاست‌های دولت و منویات رهبری را اجرا کنم و تلاش کردم که از همه ظرفیت‌های استان بدون نگاه سیاسی و جناحی استفاده کنم.

 

دو فرماندار دیگر در موج آخر تغییرات فرمانداران مارندران

 

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس سیاست‌های دولت همه جریان‌ها محور هستند، افزود:  ساری در حماسه سیاسی 92 افتخارآفرین کرد و برام همین نیز در سفر استانی بیشترین اعتبارات نسبت به استان‌های دیگر لحاظ شد.

فلاح با اعلام اینکه در سال گذشته و امسال با وجود مشکلات اقتصادی مازندران در ضریب بودجه افزایش داشته است که نشان‌دهنده توجه دولت به مازندران است، گفت: مشکلات اقتصادی موجود مربوط به دولت تدبیر و امیر نیست و نشات گرفته از گذشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در جایگاهی قرار داریم که دنیا به اقتدار جمهوری اسلامی ایران پی برده است، عنوان کرد: مردم ساری از رئیس‌جمهوری جانانه استقبال کردند و این امر بی‌نظیر بود از این رو نباید شیرینی حضور را تلخ کرد.

این مسئول با اعلام اینکه زمانی که رئیس‌جمهوری در نشست خبری بر موفقیت استاندار اذعان کردند دیگر چه حرفی برای گفتن و تضعیت مدیریت استان وجود دارد، ادامه داد: افرادی هستند که به دنبال منافع شخصی هستند .

وی با تاکید بر اینکه همه باید با اتحاد و وحدت خلاهای موجود را پر کنیم و نباید با وجود نیروهای فرهیخته و توانمند این مازندران این وضعیت را داشته باشد، عنوان کرد: همواره باید تلاش کنیم و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مرکز استان بسیار مهم است و فرماندار باید سیاست‌های دولت را اجرا کند، افزود: اول باید مرکز استان را تقویت و کمبودها را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه نباید نگاه سیاسی به هیچ گروهی داشته باشیم و براساس سیاست‌های دولت شور و نشاط در جامعه ایجاد کنیم، گفت: براساس فرمایشات رهبری تلاش می‌کنیم که انتخابات صحیح و به دور از حاشیه برگزار و  اعتماد مردم جلب شود

فلاح با اعلام اینکه به دنبال این نیستیم که نام چه کسی از صندوق‌های رای بیرون می‌آید و هر فردی در انتخابات رای بیاورد برای ما محترم است، افزود: فرماندار به عنوان مسئول اجرایی در هنگام انتخابات فعالیت دارد و با وجود دو انتخابات امسال شرایط حساس‌تری است.

 

دو فرماندار دیگر در موج آخر تغییرات فرمانداران مارندران

 


این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نزدیک‌ترین و صمیمی‌ترین ارتباط را با واحدی فرماندار سابق ساری داشتم و با نگاه اعتدالی با ایشان برخورد کردم، تصریح کرد: دلیل نداشت که مدیری اگر شایستگی دارد و در دولت قبل هم بوده از خدمت به مردم محروم شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون 20 فرماندار تغییر کرده و دو فرماندار دیگر نیز حتما تغییرخواهد یافت ولی تا زمانی که گزینه مناسب پیدا شود این موضوع انجام نمی‌شود، یادآور شد: علاقه داشتم که واحدی در بدنه استانداری خدمت کند ولی به درخواست خودش بنا در جایی فعالیت کند که مشکل داریم و موجب رونق و توسعه استان شود؛ حسین‌زادگان نیز تصمیم برای حضور در استان نداشت ولی به دلیل توانایی‌هایشان از وی خواهش کردیم که برای توسعه مرکز استان فرماندار شود/ایسنا


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین