حرف شمال

کد خبر: 127
بازار نامه های سرگشاده گروه های مختلف اصلاح طلبان مازندران به رئیس جمهور این روزها آنقدر داغ شده است که موج جدیدی برای تغییر استاندار فعلی ربیع فلاح جلودار آغاز شده است.

بازار نامه های سرگشاده گروه های مختلف اصلاح طلبان مازندران به رئیس جمهور این روزها آنقدر داغ شده است که موج جدیدی برای تغییر استاندار فعلی ربیع فلاح جلودار آغاز شده است و با توجه به نزدیکی شورای اصلاح طلبان به گزینه دکتر یدالله سهرابی بنظر می رسد نزدیکی بیشتر دکتر یدالله سهرابی به ساختمان سفید استانداری بیش از گذشته مطرح شده است.

 

بازار داغ نامه های سرگشاده بر تغییر فلاح و نزدیکی سهرابی به ساختمان سفید

 

 

 

در بررسی آخرین نامه های سرگشاده به رییس جمهور تاکنون در نامه سر گشاده شورای اصلاح طلبان شهرستان سوادکوه به استاندار مازندران با عنوان "جفا به تدبیر و بی اعتنایی به امید" عنوان شده که " در ایامی که دولت تدبیر و امید روزهایی سخت و دشواری را درمواجهه با دلواپسان نمایان داخلی و خارجی سپری می کرد و روزهایی كه تازیانه بی انصافی از آستین بدخواهان بيرون آمده، بر تن نحيف اعتدال و عقلانيت فرود مي آمد و رسانه های میلی بر آيينه ی اميد دولت و مردم، غبار دلواپسی مي افشانند ما بر همان عهد نخست خود در حمايت از دولتی كه از پس آن عوام فریبی ها برخاست تا عطر گلی از تدبیر و امید و بهبود را در فضا بيفكند، ماندیم و همچنان بی هیچ چشم داشتی ، دولت اعتدال را تا رسیدن به سر منزل مقصود همراهی خواهیم کرد. ليكن محبتی كه بر دولت  داريم مانع از آن نمی گردد گوشه ای از جفاها و ناروايی ها و بی تدبیری هایی كه به نام اين دولت و از داخل همین دولت علیه پایگاه اجتماعی اش، در حال شکل گیری است به قلم انتقاد درنیاوریم و دلسوزان را از آن مطلع نکنیم، باشد که این انتقادات مشفقانه از روی خیرخواهی به گوش بنشیند و به عمل، کار از گره فروبسته بگشاید.

حاميان اصلاح طلب دولت تدبیر و امید درمازندران از همان روزهای آغازين دولت یازدهم كه جفای رقيبان و نامردمی حريفان را ديدند، عزم خود را بر حمايت از دولت جزم كرده، به خوبی می دانستند كه در ورطه تنگ نظری ها و هياهو ها، راه سختی پيش روست و در این مسیر چه فشارها و هجمه ها و بی انصافی هایی در پیش پای دولت وجود دارد. بر همین اساس در انتصابات برهیچ مقام و منصبی طمع نبسته و دخالت نکردند تا مگر کار دولت بسامان شود و سرسبزی و نشاط به دشت افت زده اقتصاد، فرهنگ و سیاست بازگردد، اما شکواییه حامیان روزهای سخت دولت، از کسانیست که می بایست یارشاطر مردم می شدند اما بار خاطر انان گردیده اند . ما به عنوان حامیان دولت هرآنچه در توان داشتیم برای تسهیل امور و توفیق دولت به کار گرفتم و بر ناملایمت ها صبوری کرده ایم اما وقتی سخن از آینده تدبیر و امید باشد، سکوت جایز نیست. جناب اقای فلاح؛ما دراین برهه که منتقدین شما از سوی حضرتعالی به دور از شان نماینده این دولت در استان به انواع صفات همچون، ورشکستگان سیاسی، متصف می شوند و دراین روزهای سرنوشت ساز نزدیک به انتخابات، برای آینده دولتی که حاصل امید میلیونها ایرانی خسته از دروغ و کج دستی و بی تدبیری های گذشته است، نگرانیم و معتقدیم ضعف برخی مدیران و بی توجهی به رفع  نواقص، جفای به تدبیر و بی اعتنایی به امید مردم است که یاس روز افزون را در پی دارد.

همچنین در هفته جاری شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران هم بیانیه ای خطاب به رییس جمهوری صادر کرد که در بخشی از متن این بیانیه آمده  است:" ریاست محترم  جمهوری اسلامی ایران، جناب اقای دکتر روحانی؛ هنگامی که هشت سال سایه سنگین، دروغ، فریبکاریف اختلاس و تحقیر بر سر مردم ایران گسترده شده بود، حضور حماسی مردم ایران به خصوص استان مازندران مشعل دار حماسه بزرگ در ۲۴ خرداد۹۲ رخسار زرد مردم رابه بهار دولت تدبیر و امید سبز نمود... علی رغم توفیقات حضرتعالی درشکل گیری دولت تدبیر و امیدواستفاده از نیروهای کارأمد، متأسفانه وزارت محترم کشور درانتخاب مدیریت ارشد استان مازندران شتابزده عمل نموده ، به نحوی که بعداز گذشت بیش از دوسال استاندار محترم,به دلیل انفعال و بی ثباتی درتصمیم گیریها، انتصاب و یا ابقای مدیران دولت قبل یا به کار گرفتن عناصر نامتجانس ویا کم توان مدیریتی وبی توجهی به نقش نهاهای مدنی وسرمایه های اجتماعی، بین وظیفه مندی و اجرا در تعارض است.

 

بازار داغ نامه های سرگشاده بر تغییر فلاح و نزدیکی سهرابی به ساختمان سفید

 

 

 

به هر روی در سوی دیگر همچنان شنیده می شود که نزدیکی بیشتر دکتر یدالله سهرابی به ساختمان سفید استاندار بیش از گذشته مطرح است. دکتر یدالله سهرابی که از حمایت اغلب گروه های موثراصلاح طلب و ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات 92 تا حدود زیادی برخوردار است محتمل ترین گزینه در صورت جابجابی استاندار فعلی خواهد بود. اما دکتر یدالله سهرابی از چهره های شاخص اصلاح طلب استان و کشور محسوب می شود که در پیشینیه اجرایی و سیاسی خود از مهره های اصلی دولت تدبیر و امید قلمداد می گردد. دکتر یدالله سهرابی دارای مدرک دکترای داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و کارشناسی حقوق و مهندسی عمران از دانشگاه آزاد اسلامی بوده که علاوه بر عضویت در گروههای اصلاح طلب استان و کشور به عنوان عضو شورای مرکزی انجمن جامعه پزشکی ایران و شورای عالی نظام پزشکی کل کشور نیز فعالیت دارد.

شایان ذکر است یداله سهرابی رییس کمیسیون برنامه و بودجه نظام پزشکی کل کشور در نشست خبری اخیر خود با اصحاب رسانه، نبود سند توسعه در مازندران را یکی از معضلات جدی این استان عنوان کرد وگفت: استان مازندران از نظر سواد علمی یکی از استان‌های برتر کشور است اما هنوز شاخص های جامع و اجرایی سند توسعه استان تدوین و اجرایی نشده است. 


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین