حرف شمال

کد خبر: 1176
مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تاکنون هیچ یک از روسای بیمارستان‌های شهرستان آمل استعفای خود را ارائه ندادند.

به گزارش حرف شمال ، دکتر سیمین بابایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص تغییر در مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل، گفت: این تصمیم رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای اجرای دقیق‌تر برنامه‌های مقابله با کرونا، خروج از شرایط قرمز و پیگیری جدی‌تر برنامه‌های مورد نظر بوده است.

او افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  به دکتر اکبری ریاست یکی از بیمارستان‌های شهرستان آمل را پیشنهاد داد که او از پذیرش آن خودداری کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین در واکنش به نامه استعفای روسای بیمارستان‌های آمل گفت: مازندران مانند سایر نقاط کشور اکنون در شرایط جنگ سلامت قرار دارد و هرگونه سرپیچی از دستور‌های فرمانده ستاد و ترک پست‌ها موجب تضعیف روحیه‌ی کادر بهداشتی درمانی و ایجاد فشار‌های روانی و آسیب‌هایی جبران ناپذیر بر آحاد جامعه خواهد شد که مردم آمل و نظام اداری این کوتاهی و اهمال کاری را برمی تابند.

دکتر بابایی گفت: تاکنون هیچ یک از روسای بیمارستان‌های شهرستان آمل استعفای خود را ارائه ندادند و امیدوارم این موضوع شایعه باشد، زیرا روسای بیمارستان‌ها با حدود وظایف خود آشنا هستند و می‌دانند در تصمیم‌های مدیریتی آن هم در شرایط موجود که به نوعی سرکشی از فرماندهی ستاد جنگ سلامت و تخطی از مسئولیت محسوب می‌شود مداخله نباید کرد.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: شهرستان آمل بیش از هر نقطه دیگری در مازندران به آرامش در فضای بهداشتی و درمانی نیازمند است و  همه باید به دور از هرگونه خودخواهی برای شکست بیماری کووید ۱۹ دست به دست هم بدهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی حکمی دکتر احمدعلی رمضانی را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل منصوب و فرامرز اکبری را برکنار کرد که متعاقب آن نامه‌ای در فضای مجازی مبنی بر استعفای تعدادی از مدیران بیمارستان‌ها و مسولان بهداشتی آمل منتشر شد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین