حرف شمال

کد خبر: 116
التیماتوم شدید ربیع فلاح/
ربیع فلاح در شورای برنامه ریزی استان هشدار داد؛ به هیچ احدی اجازه نخواهیم داد که در مسائل استان دخالت کند.

 استاندار مازندران بابیان اینکه ورشکستگان سیاسی به شایعات دامن می‌زنند اظهار داشت: به احدی اجازه دخالت در مسائل استان را نمی‌دهیم.

به گزارش حرف شمال، ربیع فلاح جلودار ظهر شنبه در پایان جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تصریح کرد: به هیچ احدی اجازه نخواهیم داد که در مسائل استان دخالت کند زیرا ما انتخابات مهمی در پیش داریم که باید سالم و با مشارکت حداکثری مردم انجام شود.
استاندار بابیان اینکه کسانی که ورشکسته سیاسی هستند به شایعات دامن می‌زنند و فضای استان را متشنج می‌کنند، گفت: ما عاشق خدمت به مردم استان هستیم و باید استان را از عقب‌افتادگی نجات دهیم وراه حلی که دولت برای اتمام پروژه‌ها داده باید به نحو کامل استفاده شود.
فلاح جلودار بر لزوم تشکیل یک کمیته ویژه در همه سازمان‌ها تأکید کرد و گفت: مدیران ما می‌توانند از این مسیر عبور و در کوتاه‌ترین زمان ممکن وضعیت پروژه‌ها را مشخص کنند و تا یک هفته دیگر اسامی این پروژه‌ها باید تحویل داده شود.
فلاح خاطرنشان کرد: مدیران ما باید قدرت و جسارت خود را نشان دهند و بحث نظارتی خود را بر روی پروژه‌ها به‌خوبی انجام دهند و فضای استان به سمتی پیش رود که پروژه‌ها مدیریت و در این مسیر از خیرین هم استفاده شود.
استاندار مازندران با اظهار اینکه کار با بخش خصوصی کار راحتی نیست بر لزوم تشکیل کمیته نظارتی تأکید کرد و گفت: فرصت خوبی است که باید به‌درستی استفاده و ابهامات برطرف شود و اهم پروژه‌ها باید شناسایی و به بخش خصوصی واگذار شود.
فلاح جلودار ابراز داشت: به استان مازندران در بحث پدافند غیرعامل باید کمک خاصی و اعتبارات با اولویت در بخش مربوطه در چهارچوب هزینه شود.
وی همچنین بابیان اینکه در بخش ورزش استان و جویبار در طرح‌های سفر دولت، اعتباری منظور نشد گفت: پس از سفر رئیس‌جمهوری بابیان اینکه جویبار پایتختی کشتی جهان است، برایش اختصاص اعتبار مطرح شد/مازنی خبر

 

 اجازه دخالت به هیچ کس در مسائل استان نمی‌دهیم

 

 

 


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین