حرف شمال

کد خبر: 1108
شهردار نشتارود خبر داد؛
شهردار نشتارود تنکابن از تخصیص ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه ملی رینگ شهری خبر داد و گفت: فاز اول این پروژه امسال بهره برداری می شود.

حرف شمال / مجید شعبان نژاد با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به تازگی به پروژه ملی رینگ شهری نشتارود اختصاص داده شد، گفت: پیش بینی می‌کنیم فاز نخست رینگ شهری حد فاصل بین سه راه خشکه داران تا خیابان ۱۵ خرداد تا پایان سال ۹۹ آسفالت شده و به بهره برداری برسد.

وی افزود: در روند اجرایی این پروژه خوشبختانه مشکلی وجود نداشته و پیمانکار مشغول کار است اما درباره تهاتر اراضی در مسیر رینگ شهری به دلیل توافقاتی که از قبل با این مالکان انجام شده بود، اختلافاتی وجود داشت.

 

شعبان نژاد با اشاره به بازدید معاون عمرانی استاندار از این پروژه اضافه کرد: پس از بازدید معاون عمرانی استاندار از این پروژه، مقرر شد تا مساحت اراضی تملک شده توسط شهرداری در این مسیر، تعداد قطعات اراضی و اسامی مالکان را برای استانداری بفرستیم.

شهردار نشتارود ادامه داد: شهرداری اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده و مصوبات پیش فرض آن هم در کمیته فنی استان به تصویب رسیده و منتظر نظر جهاد کشاورزی هستیم و امیدواریم با نگاه مثبت مدیران استانی در جهت حفظ منافع مردم این کار هم انجام بشود.

شعبان نژاد درباره پروژه ملی هدایت آب‌های سطحی خشکه داران هم گفت: مسیر عبور این کانال عرضی مشخص شده و در دست ساخت قرار دارد.

وی در بخش دیگر سخنان خود از افزایش ۱۰ میلیاردی بودجه شهرداری نشتارود در سال جاری خبر داد و افزود: بودجه‌ی شهرداری نشتارود در سنوات گذشته شش میلیارد تومان بود که امسال به ۱۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.

مدیر شهری نشتارود عمده ترین مشکل این شهر را آسفالت محور اصلی دانست که بخشی از آن در تعهد شرکت توسعه راه‌های استان بوده و بخشی دیگر در تعهد شهرداری است.

وی خواستار مساعدت مدیران استانداری و سازمان برنامه و بودجه در اختصاص قیر رایگان و یا اعتبار جهت انجام آسفالت محور اصلی نشتارود شد.

شهردار نشتارود همچنین زیباسازی شهر نشتارود، پیاده رو سازی ورودی و خروجی شهر، پیاده روسازی به سمت جنگل خشکه داران و مبلمان شهری را در زمره پروژه‌های اولویت دار نشتارود برشمرد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین