حرف شمال

کد خبر: 1080
مدیرعامل آب وفاضلاب استان مازندران گفت: مشترکینی که توانایی مالی دارند، در راستای استمرار خدمات رسانی بهینه، آب بهایشان را پرداخت کنند.

حرف شمال_ در پی شیوع ویروس کرونا و لزوم تعطیلی برخی صنوف که منجر به کاهش درآمد خانوارها شد و نیز دستورالعمل عدم صدور قبوض انرژی در این ایام، به مشترکینی که که در حال حاضر توانایی پرداخت آب بها را ندارند مهلت داده می شود ولی از آن دسته مشترکینی که توانایی مالی دارند انتظار می رود برای استمرار خدمات رسانی بهینه  و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در برقراری آب، قبوض خود را پرداخت نمایند.
 
به گزارش حرف شمال و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مازندران، مهندس مجید عبدالهی با اعلام این خبر اظهار داشت: همه ما جزئی از این مردم هستیم و به نوعی با انتشار این ویروس، فشارهای اقتصادی و کاهش درآمدها  را لمس و احساس می کنیم، بنابراین در این ایام سخت برای خدمت رسانی به ویژه در بخش تامین و توزیع آب شرب سالم و پایدار که این روزها مهمترین نیاز مبارزه با ویروس کروناست، شبانه روز تلاش می کنیم همچنین تمامی همکاران ما در بخشهای مختلف اتفاقات، فنی، آزمایشگاه و... در شهرها ، روستاها و در مناطق صعب العبور بی وقفه حضوری فعال دارند تا آب مایه حیات و الفبای پاکیزگی  همچنان برقرار باشد.

وی ادامه داد: تنها انگیزه برای ادامه این تلاشها ، سلامتی، شادی و لبخند مردم است که خستگی را برای همکاران ما  بی معنا می کند.

مهندس عبدالهی، با اشاره به اینکه آب وفاضلاب استان مازندران، شرکتی غیر دولتی است که برای خدمات رسانی به ویژه در شرایط کنونی انتشار ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی به تعامل و همکاری هم استانی های عزیز در پرداخت به موقع آب بها نیاز دارد، افزود: همکاران ما در صورتی می توانند به فعالیتهای خود در بخش تامین و توزیع آب و نیز اجرای طرحهای فاضلاب در راستای ارتقای بهداشت و سلامت عمومی ادامه دهند که مشترکین نیز در پرداخت به موقع قبض آب همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرعامل آبفامازندران با قدردانی از همکاری مشترکین در مدیریت مصرف آب طی روزهای پایانی سال و ایام نوروز که با شیوع بیماری کوید19 و لزوم رعایت نکات بهداشتی همراه شد، گفت: از آنجایی که بودجه عمومی اختصاص یافته به این شرکتها، رقم قابل توجهی نیست بنابراین منابع مالی مورد نیاز  برای تامین آب از محل پرداخت قبوض تامین می‌شود که کمبود منابع مالی می تواند باعث اختلال در امر خدمت رسانی و توسعه طرحهای آبرسانی شود.  

مهندس عبدالهی ضمن تاکید بر اینکه با مشترکانی که در حال حاضر از شرایط مالی لازم در پرداخت قبض آب برخوردار نیستند، مدارا می کنیم، افزود: از مشترکین گرامی که از توانایی مالی در پرداخت قبض آب برخوردارند، انتظار می رود آب بهایشان را در اسرع وقت پرداخت کنند تا کارکنان این شرکت بتوانند به وظیفه آبرسانی و سقایی خود بدرستی عمل نمایند تا شاهد هیچگونه اختلالی در استمرار خدمت رسانی به مردم عزیز استان در این شرایط بحرانی نباشیم.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین