حرف شمال

کد خبر: 108
در پی هشدار جدی ریس حوزه قضایی بخش نشتا عنوان شد؛
لهراسبی گفت : علیرغم اینکه بعضی ادارات در پیشگیری از وقوع جرم فعال هستند اما برخی ادارات از این امر غافلند.

رییس حوزه قضایی بخش نشتا با تسلیت ایام ماه محرم گفت: یکی از وظایف قوه قضاییه پیشگیری از وقوع جرم می باشد و امروز کارگروههای متعددی در قوه قضاییه درحال برگزاریست و با کمک دستگاههای اجرایی این قابلیت دو چندان خواهد داشت.

غفلت برخی دستگاه های اجرایی در پیشگیری از وقوع جرم نابخشودنی است

 

 به گزارش حرف شمال، شهاب لهراسبی در جلسه شورای اداری شهرستان تنکنابن که ظهر پنجشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود گفت:علیرغم اینکه بعضی ادارات در پیشگیری از وقوع جرم فعال هستند اما برخی ادارات از این امر غافلند؛جهادکشاورزی درخصوص تغییرقانون کاربری اداره ای که تکلیف قانونی دارند گزارش بموقع ارسال نمی کنند و تناقض درگزارش دارند و بعنوان مثال بعضی از مواقع ۱۵۰مترمربع گزارش میشود ولی ۵هکتار گزارش نمی شود.
لهراسبی تاکید کرد: جهاد کشاورزی حق اعلام رضایت ندارد و در صورت تشکیل پرونده حقوقی این اداره حق اعلام رضایت با دادگاه می باشد.
وی با بیان آنکه علام طرح هادی روستاهها به کمیسونهای فرعی یک امر ضروری در خصوص عملکرد اداره برق شهرستان گفت: در خصوص سرقت سیمهای برق جرائم به وفور دیده میشود ، امااعلام مکان متهم از سوی اداره برق بسیارضعیف است و خیلی از مناطق جرم خیز از سوی نیروی انتظامی شناسایی شده است که اداره برق می تواند این کار را براحتی انجام دهد.
ریس حوزه قضایی بخش نشتا با اشاره به سیر اعلام برداشت های غیر مجاز در رودخانه ها و تاخیر اداره امور منابع آب در چگونگی این جرائم گفت: اداره امور اب منطقه ای در ابتدا ٬اعلام جرم را به دادگاه انجام می دهداما در مسیر پرونده بعداز اینکه فرد متهم مجرم شناخته و روانه زندان میشود این اداره اعلام می کند فرد مذکور قراداد شرکتی جهت برداشت مصالح به امور اب منطقه ای دارد که این مساله باعث آن می شود که ابروی مردم بتضییع گردد.
 

غفلت برخی دستگاه های اجرایی در پیشگیری از وقوع جرم نابخشودنی است

 



نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین