Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > سنگ تمام مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران برای « دنیا »

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / خبر تاپ اصلی / کانال رویداد / اجتماعی
نسخه چاپی
کد خبر : 911
1-02-1403, 14:26
با تأکید ویژه استاندار برای رفع مشکلات «دنیا»؛
سنگ تمام مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران برای « دنیا »

نماینده ویژه استاندار توجه به تحصیل را یکی از دغدغه‌های موجود در خصوص «دنیا» دانست و ادامه داد: یکی از مسائلی که ذهن من را درباره دنیا مشغول کرده، تحصیل دنیا است، اعتقاد دارم علی‌رغم مشکلاتی که در ابعاد مختلف وجود دارد، نباید روند شروع تحصیل برای وی متوقف شود و خوشبختانه در این خصوص نیز تدابیر مناسبی اندیشیده شد.

حرف شمال: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با تأکید بر دستور استاندار برای حل مشکلات دنیا گفت: استاندار به جد پیگیر امورات مربوط به این دختر بوده و بنده را با توجه به حوزه کاری‌مان در استانداری، به‌عنوان نماینده ویژه خود مأمور دیدار و جمع‌بندی مشکلات کرد.
همه چیز از یک گزارش شروع شد که حکایت از  دختری داشت که پدر و مادر خود را در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی شان از دست داد؛ اما  این همه ماجرا نبود! « دنیا » که تنها ۶ بهار از عمرش سپری شده در کنار غم از دست دادن پدر و مادر ، خود نیز درآن حادثه هولناک با سوختگی شدید روبرو شد و به سختی زندگی می گذراند .
در کنار از دست دادن پدر و مادر و سوختگی شدید ، دنیا با مشکلات و مسائلی دیگر نیز دست و پنجه نرم می کند که به لطف الهی ، بخشی از این مشکلات در حال رتق و فتق است .
استاندار مازندران نیز در همین راستا وارد میدان شد و نماینده ویژه ای را تعیین کرد تا امورات مربوط به « دنیا » را پیگیری کند .
مدیر کل بانوان و خانواده استانداری مازندران به عنوان نماینده ویژه محمد اسلامی به دیدار دنیا رفت تا با شناسایی میدانی گره های زندگی این بازمانده کوچک خانواده ساروی وارائه گزارش کامل به استاندار ، مدیران مرتبط را برای بازکردن این گره ها به میدان آورد .
سمیه قاسمی طوسی در اولین اقدام خود با همراهی مدیرکل بهزیستی مازندران در منزل دنیا حاضر شد و محورهای یاری رسانی به این دختر ۶ ساله را تبیین کرد .
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به خبرنگارما گفت : از بدو اطلاع از این موضوع ، تمام تلاشمان این بود که پروسه ای تعیین شود تا بصورت برنامه محورو پر شتاب بتوانیم وظایف خود را به عنوان متولی امور خانواده در استان بانجام برسانیم .
سمیه قاسمی طوسی با تاکید بر دستور استاندار برای حل مشکلات دنیا اظهار داشت : آقای اسلامی به جد پیگیر امورات مربوط به این دختر هستند و بنده را با توجه به حوزه کاری مان در استانداری ، به عنوان نماینده ویژه خود مامور دیدار و جمع بندی مشکلات نمودند .
وی افزود : ما در اولین گام با همراهی مدیرکل بهزیستی به دیدار دنیا رفتیم و در چند حوزه مشکلات را تفکیک و در نهایت جمع بندی نمودیم که گزارش آن تقدیم استاندار خواهد شد . البته در روزهای آینده نیز مدیران دیگری را نیز مستقیما وارد میدان خواهیم کرد تا کارها بصورت میدانی انجام شود .
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اعلام محورهای کمک رسانی به دنیا گفت : یکی از اصلی ترین مسائل برای دنیا کوچولو ، درمان است که باید در دو حوزه درمان جسمی و روانشناسی مورد نظر قرار گیرد . شما دختر ۶ ساله ای را در نظر بگیرید که از سوختگی شدیدی رنج می برد و در مقابل چشمانش پدر و مادر را در آن شرایط آتش سوزی از دست داده است .این فوق العاده درد ناک است . حتی این اتفاق در دوران بزرگسالی می تواند برای یک فرد بحران آفرین باشد در حالی که دنیا فقط ۶ سال دارد . تاکید داریم که در کنار درمان جسمی ، یک روان شناس بصورت ویژه ، شرایط بازگشت دنیا به جامعه را پیگری کند تا این دختر عزیزمان هم در کنار دیگر دختران استان روزهای شادابی را پشت سر بگذارد .
قاسمی طوسی توجه به تحصیل را یکی از دغدغه های موجود در خصوص « دنیا » دانست و ادامه داد : یکی از مسائلی که ذهن من را درباره دنیا مشغول کرده تحصیل دنیا است . اعتقاد دارم علی رغم مشکلاتی که در ابعاد مختلف وجود دارد نباید روند شروع تحصیل برای وی متوقف شود و خوشبختانه در این خصوص نیز تدابیر مناسبی اندیشیده شد .
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با تاکید بر اینکه مردم مطمئن باشند که « دنیا » را تنها نخواهیم گذاشت ، گفت : حل مشکل مربوط به مسکن این دختر ۶ ساله هم در حال نهایی شدن است و بخشی از اقداماتی به صورت اظطراری دستور کاراست مربوط به پوشاک و البسه مخصوص با توجه به شرایط درمانی وی است که در حال انجام است.
وی در پایان از زحمات و تلاش دکتر آرام مدیرکل بهزیستی مازندران تشکر کرد./فارس



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved