Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > حل خلاء بنزین غرب مازندران، کمتر از ۲۴ ساعت!!

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / نظرگاه / خبر تاپ اصلی / کانال رویداد / حرف شمالی ها / اجتماعی
نسخه چاپی
کد خبر : 907
8-02-1403, 07:17
با مدیریت توانمند دکتر تورج امانی انجام شد؛
حل خلاء بنزین غرب مازندران، کمتر از ۲۴ ساعت!!

کمبود سوخت بنزین غرب مازندران با پیگیری های فوری دکتر تورج امانی مدیرکل جدید و جوان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی غرب استان مازندران در کمتر از ۲۴ ساعت مرتفع و محموله های سوخت بنزین وارد انبار نفت شهید برزگر غرب مازندران شود

حرف شمال/ محمدصفر لَفُوتی: هفته گذشته به دلیل تغییر مبداء ارسال سوخت به انبار غرب مازندران، برخی پمپ بنزین های منطقه با کمبود سوخت مواجه شده بودند که با پیگیری های فوری دکتر تورج امانی مدیرکل جدید و جوان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی غرب استان مازندران  باعث شد تا کمتر از ۲۴ ساعت مشکل مرتفع و محموله های سوخت بنزین وارد انبار نفت شهید برزگر غرب مازندران شود و بلافاصله اقدام به توزیع و انحراف سوخت ها به سوی جایگاه های عرضه بنزین شد.
 
تلاش های شبانه روزی دکتر تورج امانی، که درست در اولین روزهای تحویل گرفتن این مسئولیت با بحرانی اینچنینی روبرو شد واقعا وصف ناشدنی و قابل تقدیر است.وی و همکاران زحمت کش ایشان در اداره کل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و انبار سوخت شهید قاسم برزگر غرب مازندران-منطقه چالوس و نواحی تابعه، با بیداری و تلاش شبانه روزی، به صورت مستمر در میدان عمل حضور داشتند و لحظه به لحظه در حال خدمت به مردم و کنترل و مدیریت  سوخترسانی به مراکز و جایگاه های توزیع بوده اند.
 
این درحالیست که برخی شرق استانی ها همچنان به صورت کاملا ناجوانمردانه درحال سم پاشی می باشند و مشخص نیست از کی و کجا برای ایجاد اختلاف بین شرق و غرب مازندران و نیز بحرانی نشان دادن وضعیت سوخت استان دستور می گیرند!!
در این میان بعضی رسانه های شرق مازندران که عملکرد گذشته آنها به خوبی واضح و آشکار است!! و اگر بخواهیم در رانت ها و زد و بندهای  پشت پرده آنها ورود کنیم بدون شک سر سوزنی از آبرو و اعتبارشان باقی نخواهد ماند بدون توجه به منشور اخلاقی رسانه ای، رسالت مطبوعاتی خود را زیر پا نهاده و وارد این بازی ناجوانمردانه شده اند و بر خلاف واقعیت می نویسند!!
شرق استان مازندران با وجود امکانات فراوان هنوز در کمبود بنزین رنج می برد و موفق به حل بحران نشده اند، اما براحتی مشکلات خود را به گردن غرب مازندران می اندازند‼️ طنزی که هر خواننده ای به خوبی در می یابد بهانه ای واهی است!!
نمی دانم ، شاید هم دلخوری آنها از تغییر یکباره مدیریت "پیر و از فکر افتاده ی"! شرکت نفت غرب استان است که بعد از سالها انتظار، خلاصه پیگیری های فراوان دلسوزان این عرصه نتیجه داد و یکی از جوانان نخبه غرب استان و اهل نوشهر و چالوس سکان مدیریت سوخترسانی را به جای مدیر سابق شرق استانی، بر عهده گرفته است.
در هر حال لازم است تا با وجود حمایت های فراوان فرمانداران و نمایندگان مجلس غرب استان مازندران از مدیریت جدید، جوان و نخبه شرکت نفت منطقه چالوس، استاندار مازندران نیز به این مبحث ورود کرده و  از مدیران مردمی و اهل اقدام و عمل، حمایت جدی کنند و نگذارند اینگونه برخی بر طبل پوسیده تفرقه شرق و غرب بکوبند!
محمدصفر لَفُوتی/سردبیر



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved