Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > شایعه یا واقعیت؟!/صدور حکم برای شهردار و اعضای یکی از شوراهای غرب مازندران!

harfeshomal News Agency
حرف شمال

کانال رویداد
نسخه چاپی
کد خبر : 901
28-01-1403, 18:26
واقعیت یا شایعه؟!
شایعه یا واقعیت؟!/صدور حکم برای شهردار و اعضای یکی از شوراهای غرب مازندران!

یکی دوهفته ای است که شایعات در فضای حقیقی دهن به دهن می چرخد و هیچ مسئولی هم به صورت رسمی تائید نکرده است!حرف و حدیث هایی که آنچنان دور از ذهن هم نیست!

حرف شمال: یکی دوهفته ای است که شایعات در فضای حقیقی دهن به دهن می چرخد و هیچ مسئولی هم به صورت رسمی تائید نکرده است!حرف و حدیث هایی که آنچنان دور از ذهن هم نیست!
گفته شده است که شهردار یکی از شهرهای غرب استان مازندران به دلیل پرونده ای که مربوط به دوره خدمتش در یکی دیگر از شهرها می باشد؛ به زندان و انفصال از خدمت محکوم شده است
همچنین شنیده شده است که "یک" یا "دو" تن از اعضای یکی از شهرهای غرب استان مازندران هم برای مدت شش ماه از حضور در جلسات شورای آن  شهر  محروم  گشته اند!
به زودی و  در آینده ای نه چندان دور، پس از تحقیق و بررسی ، اخبار تکمیلی از صحت و سقم این شنیده ها که مدتی است در بین لایه های مختلف اقشار شهروندی غرب مازندران پیچیده شده است، را منتشر خواهیم کرد.
امیدواریم همانطور که در جلسه و نشست هم اندیشی اصحاب رسانه در دفتر امام جمعه محترم شهرستان چالوس با موضوع "فضای مجازی؛ فرصت ها و تهدیدها" ؛  بیان شد، مسئولین همکاری های لازم را انجام دهند و قبل از سوء استفاده های احتمالی رسانه های معاند و انتشار وارونه اخبار؛ این دست خبرها را در راستای گردش آزاد اطلاعات و اصل شفاف سازی ، در اختیار رسانه های داخلی و محلی قرار دهند و  شخصا اقدام به اطلاع رسانی صحیح و درست خبرها کنند تا افکار عمومی به واقعیتها دسترسی داشته باشند؛ و از روی آوردن به رسانه هایی که سرمنشاء آنها در خارج از کشور می باشد و تنها هدفشان ایجاد تفرقه و تحریک مردم و جوانان است خودداری شود. ان شاء الله



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved