Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > با مشارکت هلدینگ عمران و مسکن،طرح های توریستی در مازندران اجرا می شود

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / خبر تاپ اصلی / کانال رویداد / حرف شمالی ها / اجتماعی
نسخه چاپی
کد خبر : 898
6-02-1403, 17:18
استاندار مازندران:
با مشارکت هلدینگ عمران و مسکن،طرح های توریستی در مازندران اجرا می شود

نشست مشترک مدیرعامل شرکت هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان کشور به همراه مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال و مدیران زیر مجموعه با استاندار ، معاون عمرانی استاندار و تعدادی از فرمانداران به جهت مشارکت هلدینگ عمران و مسکن شمال در حوزه سرمایه گذاری گردشگری در شهرستانهای استان مازندران برگزار شد.

حرف شمال/ نشست  مشترک مدیرعامل شرکت هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان کشور به همراه مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال و مدیران زیر مجموعه با استاندار ، معاون عمرانی استاندار و تعدادی از فرمانداران به جهت مشارکت هلدینگ عمران و مسکن شمال در حوزه سرمایه گذاری گردشگری در شهرستانهای استان مازندران برگزار شد.
با مشارکت شرکت هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان کشور، ده ها طرح تفریحی، توریستی و دریایی در چندین شهر مازندران ایجاد می شود. ‎
جلسه اجرای طرح های سرمایه گذاری در خصوص مجتمع های تفریحات دریایی، مجموعه های تفریحی، پروژه های میراثی، تله کابین، شهربازی، هتل، احیا بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و ... با مشارکت بنیاد مستضعفان کشور  در 5 شهر استان به ریاست مهندس اسلامی، استاندار مازندران برگزار شد.
استاندار مازندران در این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر عامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان کشور، مدیر کل دفتر امور شهری استانداری، فرمانداران، شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای رامسر، فریدونکنار، بابلسر، محمودآباد و بهشهر برگزار شد، با اشاره به این که در سواحل باید برای حضور سرمایه گذاران در راستای برخورداری مردم ظرفیت سازی کنیم، عنوان داشت: این سرمایه گذاری ها بنحوی دیده شده است تا دریا در فصول سال مورد استفاده عموم قرار گیرد.
مقام عالی دولت در مازندران بر احیا و نوسازی بافت های فرسوده و تبدیل فضای شهرها به محیطی زیبا و فرح بخش برای مردم تاکید کرد و گفت: رییس جمهور در خصوص نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد، عزم و تاکید جدی دارد و دولت برای تحقق این منظور، تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته است.  
استاندار بر اجرای طرح های نفیس در مناطق میراثی و گردشگری با رعایت ضوابط موجود تاکید نمود و افزود: مناطق ویژه میراثی و گردشگری در برخی نقاط استان وجود دارد که می تواند در رونق اشتغال نیز نقش موثر ایفا نماید.
اسلامی تاکید کرد: همه باید با نگاهی یکپارچه و کلان به توسعه استان، ظرفیت های مازندران را بالفعل کنند و در جهت تمدن سازی و زیباسازی مناطق مختلف استان اهتمام نمایند.
وی گفت: هم اکنون شرکت عمران مسکن شمال بعنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هم اکنون طرح های خیلی خوبی را در استان مازندران در دست اقدام دارد.
اسلامی بیان داشت: خوشبختانه مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال پیگیری های خوب و مستمری برای به سرانجام رسیدن پروژه های مختلفی از جمله باشگاه ساحلی نمک آبرود و هتل فریدونکنار دارد.
وی گفت: با توجه به توانمندی و پتانسیل های خوب هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان و همینطور شرکت عمران مسکن شمال بعنوان شرکت زیر مجموعه هلدینگ در آینده شاهد اجرای پروژه های مختلف گردشگری در شهرستاهای استان مازندران خواهیم بود.
استاندار مازندران گفت: از سرمایه گذاری خوب شرکت عمران و مسکن شمال در استان مازندران مخصوصا در حوزه گردشگری قدردانی می کنم.
اسلامی افزود: در حوزه دریا و ساحل سرمایه گذاری و اقدام خوب و شایسته ای در استان مازندران صورت نگرفته بود اما اکنون شرکت عمران و مسکن شمال در این حوزه فعالیت و پروژه بی نظیری را آغاز کرده است.
وی ادامه داد: با صحبت های انجام شده با مدیران این شرکت چنین پروژه خوبی در ساحل در دو نقطه دیگر استان مازندران نیز با سرمایه گذاری شرکت عمران و مسکن شمال در دستور کار قرار دارد که اقدام شایسته و ارزشمندی می باشد.
نماینده عالی دولت در استان مازندران تاکید کرد: استان مازندران یک استان گردشگری است و ما باید در این بخش برای میزبانی شایسته از مسافران برنامه ریزی و اقدامات ویژه ای انجام دهیم که در این راه شرکت عمران و مسکن شمال سرمایه گذاری های خوبی را انجام و در دست اقدام دارد.
وی گفت: مجموعه نمک آبرود قطب گردشگری در شمال کشور است و مجموعه بی نظیری است که جذب کننده گردشگران داخلی و خارجی است و اقدامات خوبی در این مجموعه انجام شده است.
استاندار مازندران گفت: وجود چنین شرکت ها و سرمایه گذارانی در استان مازندران توسعه این استان را به همراه خواهد داشت و و قطعا با تمام توان از آنها در حوزه سرمایه گذاری حمایت خواهیم کرد و موانع سرمایه گذاری این دوستان باید رفع شود.
وی گفت: با بهره برداری از باشگاه ساحلی نمک آبرود حوزه گردشگری استان مازندران وارد فاز جدیدی می شود و می توان با بسیاری از کشورها در حوزه گردشگری رقابت کرد.
اسلامی بیان داشت: با توضیحاتی که مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان ارایه دادند امکانات و تجهیزات خوبی برای  مجتمع تفريحي ساحلي (باشگاه ساحلي)نمك آبرود پیش بینی شده است که در حوزه گردشگری دریایی و ساحلی مازندران را در خاورمیانه برند خواهد کرد.
مهندس کمیلی، مدیر عامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان کشور نیز در این جلسه به اجرای پروژه های مختلف در استان و سرمایه گذاری 150 میلیارد تومانی بنیاد در منطقه نمک آبرود و ساحل مربوطه و اجرای طرح های مختلف در این منطقه اشاره کرد و یاد آور شد: بنیاد مستضعفان آمادگی کامل دارد تا در اجرای پروژه های مختلف سرمایه گذاری گردشگری، تفریحی، احیا بافت های فرسوده و ... در مازندران مشارکت نماید.
وی اظهار داشت: بزرگ ترین و مجهزترین باشگاه ساحلی کشور واقع در ساحل نمک آبرود با ۱۷۵۰۰ متر زیربنا و اسکله تفریحی در حال ساخت که در بهار ۱۳۹۸ به بهره برداری خواهد رسید .
کمیلی بیان داشت: باشگاه ساحلی طرحی نو وزیبا بوده که در کشور بی نظیر است و قطعا با بهره برداری از آن شاهد استقبال عموم مردم ایران اسلامی خواهیم بود.
وی گفت: این هلدینگ توسط شرکت عمران و مسکن شمال در استان مازندران پروژه های گردشگری و توریستی متعددی را در دست اقدام دارد که با بهره برداری آنها قطعا در جذب گردشگران تاثیرگذار خواهند بود.
مدیر عامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان تصریح کرد: در حال حاضر این هلدینگ با اجرای پروژه های مختلف عمرانی و سرمایه گذاری در استانهای شمالی گیلان و مازندران اقدامات خوبی را در جهت توسعه استانهای شمالی مخصوصا حوزه گردشگری برداشته است.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال نیز در حاشیه این جلسه گفت: خوشبختانه با حمایت و تدبیر جناب آقای کمیلی مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان طرح های گردشگری خوبی در استان مازندران در دست اجرا قرار دارد.
دکتر حمیدرضا ربیع پور بیان داشت: اجرای طرح باشگاه ساحلی نمک آبرود یکی از طرح های بزرگ گردشگری این شرکت در استان مازندران است که قطعا با بهره برداری از آن شاهد استقبال بی نظیر مسافران خواهیم بود.
وی بیان داشت: این شرکت پروژه های دیگری در شهرستان بابلسر ، رامسر در دست اجرا دارد و بر اساس مصوبه جلسه با استاندار در شهرستانهای دیگر نیز سرمایه گذاری خواهد کرد.
گفتنی است، مصوبات متعددی در خصوص اجرا و بسط پروژه های یاد شده در 5 شهر رامسر، فریدونکنار، بابلسر، محمودآباد و بهشهر با مشارکت بنیاد مستضعفان با حضور استاندار مازندران به تصویب رسید.
انتهای پیام / ن ش 970305



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved