Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > تخفیف 50 درصدی استفاده از مجموعه نمک آبرود چالوس در ماه مبارک رمضان

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / خبر تاپ اصلی / کانال رویداد / حرف شمالی ها / اجتماعی
نسخه چاپی
کد خبر : 896
7-02-1403, 13:16
تدبیری دیگر از مدیرعامل عمران و مسکن شمال
تخفیف 50 درصدی استفاده از مجموعه نمک آبرود چالوس در ماه مبارک رمضان

برای اولین بار و با تدبیر دکتر حمیدرضا ربیع پور ، معاون شرکت عمران و مسکن شمال در شب های ماه مبارک رمضان هموطنان با تخفیف 50 درصدی می توانند از سورتمه و شهربازی مجموعه نمک آبرود استفاده کنند.

 حرف شمال/ برای اولین بار و با تدبیر دکتر حمیدرضا ربیع پور ، معاون شرکت عمران و مسکن شمال در شب های ماه مبارک رمضان هموطنان با تخفیف 50 درصدی می توانند از سورتمه و شهربازی مجموعه نمک آبرود استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال در این رابطه گفت: این تصمیم با پیشنهاد بنده و مصوبه در هیئت مدیره شرکت عمران و مسکن شمال گرفته شد و در شب های ماه مبارک رمضان ورودی به مجموعه نمک آبرود نیز با تخفیف 50 درصدی دریافت می شود.
دکتر حمیدرضا ربیع پور اظهار داشت: استفاده از رستوران و واحدهای پذیرایی این مجموعه در شب های ماه مبارک رمضان نیز تخفیف 30 درصدی دربردارد.
وی اظهار داشت: در سال گذشته نیز در مقطعی جشنواره تخفیف برای بومیان گذاشته شد که با استقبال خوبی مواجه شدیم و امیدواریم از این طرح نیز در شب های ماه مبارک رمضان استقبال شود.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved