Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / کانال رویداد / حرف شمالی ها / اجتماعی
نسخه چاپی
کد خبر : 888
6-02-1403, 09:44
اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدوديت ها و ممنوعيت های ترافیکی در محورهای موصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

حرف شمال: سرهنگ "علیرضا قدمی" گفت:به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدوديت ها و ممنوعيت های ترافیکی در محورهای موصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
رئیس پلیس راه مازندران، افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج، چالوس ، هراز، فیروزکوه و کندوان ممنوع است و تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
وی افزود: در محور كرج- چالوس تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از این محور ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۴ بعد ازظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۱ فروردین ماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يك طرفه خواهد بود.
سرهنگ قدمی، خاطر نشان کرد: در محور هراز تردد كليه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد كليه كاميونها وكاميونت ها به استثناي حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ فروردین و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه آخر هفته از این محور ممنوع است.
قدمی در ادامه تصریح کرد: تردد كليه تريلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۱ فروردین ماه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.
وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست : ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداری در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 2182934 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved