Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > در رویارویی مدیرکل جدید شهری استان با شهرداران جدید چه گذشت/ تقسیم مازندران به ۹ منطقه پسماند!!

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / خبر تاپ اصلی / حرف شمالی ها
نسخه چاپی
کد خبر : 852
1-02-1403, 08:39
در رویارویی مدیرکل جدید شهری استان با شهرداران جدید چه گذشت/ تقسیم مازندران به ۹ منطقه پسماند!!

همایش تخصصی آموزشی شهرداران مازندران با هدف آموزش و توانمند سازی شهرداران و آشنایی با اصول و مبانی مدیریت شهری در بابلسر برگزار شد.

حرف شمال: همایش تخصصی آموزشی شهرداران مازندران با هدف آموزش و توانمند سازی شهرداران و آشنایی با اصول و مبانی مدیریت شهری با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران و ۲۴ شهردار جدیدالورود از شهرهای ۵۸ گانه استان به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار شد.
سیدمحمد محمدی تاکامی؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: در این نشست تخصصی، شهرداران به بررسی قانون شهرداری و شوراها، قوانین و مقررات مالی و معاملاتی شهرداری ها، ساختار و تشکیلات سازمانی شهرداری و سازمان های تابعه، کمیسیون های شهرداری، مقررات شهرسازی مرتبط با شهرداری ها، اصول و مبانی مدیریت خدمات شهری،آشنایی با محدوده های شهری و طرح های توسعه شهری پرداختند.
وی تصریح کرد: بر اساس آمارهای رسمی ، روزانه بیش از سه هزار تن زباله در مازندران تولید می شود و این میزان با احتساب زباله تولیدی گردشگران در برخی از فصول سال تا ۲ برابر افزایش می یابد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران ادامه داد: گستردگی معضل زباله در مازندران سبب شده است تا مدیریت پسماند در این استان منطقه بندی شود تا برنامه ریزی برای حل آن با سرعت و کیفیت بهتری صورت گیرد.
تاکامی یاد آور شد: هم اکنون این استان در مدیریت زباله و پسماند به ۹ منطقه تقسیم شده است و این تقسیم بندی هم مبتنی بر راه حل های اندیشیده شده برای حل معضل است.

یادآور می‌شود در این نشست شهرداران شهرهای ذیل حضور داشتند:

جمال ملک محمدی، کجور
ولی الله قاسمی، پول
کیانوش ردایی، مرزن آباد
محمد موسی نژاد، کلارآباد
محمد زرودی، تنکابن
محمدرضا نیازی اوریمی، بلده نور
محمدرضا مهدوی، سوادکوه زیراب
محسن کبود فیروزجایی، بابل
قاسم حسین زاده، مرزیکلا
سید حسین محمودی، کیاسر
رضا اباذری، گلوگاه بندپی بابل
حبیب الله قاسمی، ارطه
علی اصغر اسدی، امیرکلا
سید مهدی عیسی زاده، گتاب
سید مهدی احمدی، نکاء
مجتبی رضوانی، کتالم و سادات شهر
مرتضی باباتبار، خوشرودپی
محمد خسروی، رینه
محمدرضا مهدوی، دابودشت
بهمن معین پور، قائمشهر
علی یاری سراجی، جویبار
و علی اصغر قاسمی شهردار کوهی خیل

همچنین در این نشست درباره جذب و تعدیل نیرو در شهرداری ها و پرداخت عوارض از سوی نهادهای اداری، نظامی و دولتی نیز بحث و تبادل نظر شد.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved