Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > پیاده روی ۶ کیلومتری شادمان در میان زباله ها/ پروژه زباله سوز نوشهر و ساری ملی است و ربطی به شهرداری ندارد

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / خبر تاپ اصلی / حرف شمالی ها / اجتماعی / گفتگو
نسخه چاپی
کد خبر : 850
9-01-1403, 17:43
گفتگو با فرماندار نوشهر:
پیاده روی ۶ کیلومتری شادمان در میان زباله ها/ پروژه زباله سوز نوشهر و ساری ملی است و ربطی به شهرداری ندارد

به مدت سه هفته با کامیون مشغول جمع آوری زباله ها بودیم و در نهایت ۱۸۰ کامیون زباله در این مسیر جمع کردیم و چهره متفاوتی از این مسیر زیبا و توریستی به نمایش گذاشتیم.

حرف شمال: علی شادمان فرماندار نوشهر  با اشاره به اتفاقی بی سابقه در مسیر کمربندی رویان ـ نوشهر به منظور پاکسازی زباله ها گفت: به مدت سه هفته با کامیون مشغول جمع آوری زباله ها بودیم و در نهایت 180 کامیون زباله در این مسیر جمع کردیم و چهره متفاوتی از این مسیر زیبا و توریستی به نمایش گذاشتیم.
 

شادمان افزود: بدون کمک و حضور مردم و سازمان های مردم نهاد دولت هرگز موفق به کنترل این مشکل نمی شد. به همین خاطر ما ngoها را فعال کردیم و تفکیک زباله از مبداء را هم جدی گرفتیم که این همیت و جدیت به خاطر تاکید و تمرکز مهندس اسلامی استاندار مازندارن است و من معتقدم اگر ایشان در دوره استانداری شان تنها مشکل زباله را حل کنند دستاورد بسیار بزرگی است.

فرماندار نوشهر از تکمیل زباله سوز نوشهر در اسرع وقت خبر داد و تصریح کرد: کانتینرهای حامل تجهیزات از چین راهی ایران شده و هم اکنون روی آب است.

وی تاکید کرد: پروژه زباله سوز نوشهر و ساری پروژه هایی کاملا ملی هستند و به همین خاطر فرمانداران مسئول جدی پیگیری این طرح ها هستند و من خدا را شاکرم که تلاش بنده و همکارانم که تا به حال بیش از 45 جلسه در محل زباله سوز برگزار کردیم نتیجه داد و موفق شدیم از 20 میلیاردی که برای همین منظور به مازندران تعلق گرفت بیش از 18 میلیارد را جذب نوشهر کنیم چون پیشرفت خوبی داشتیم.

شادمان در پاسخ به سوال خبرنگار عبارت درباره نقش شهرداری ها در اجرای پروژه زباله سوز ساری و نوشهر گفت: شهرداری ها البته بازوی اصلی تفکیک زباله درون شهری هستند و باید در این زمینه قدم های اصلی را بردارند اما پروژه زباله سوز و تامین اعتبار آن ربطی به شهرداری ها ندارد و پروژه ای ملی است.

فرماندار نوشهر در پایان گفت: در تازه ترین کار نمادین که البته با توجه به وسعتش چندان نمادین هم نیست با کمک 100 ها تن از مردم فهیم شهرستان نوشهر و حضور همکارانم پیاده روی چند کیلومتری در میان زباله ها داشتیم و آنها را جمع کردیم و بنده شخصا از ابتدا تا انتهای مراسم حضور داشتم و 6 کیلومتر را پیاده روی کردم و به معاونانم گفتم شما هم باید همراه مردم پیاده بیائید و زباله ها را جمع کنید. این حرکت جو مناسبی را در نوشهر ایجاد کرد که خوشبختانه نوید بخش شهری پاک در آینده خواهد بود./عبارت



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved