Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > ضرورت بازنگری در بیمه تأمین اجتماعی نیروهای شاغل در مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / خبر تاپ اصلی / اجتماعی / فرهنگ و هنر
نسخه چاپی
کد خبر : 813
1-02-1403, 15:54
مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران مطرح کرد:
ضرورت بازنگری در بیمه تأمین اجتماعی نیروهای شاغل در مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی

مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران به ضرورت بازنگری در بیمه تأمین اجتماعی نیروهای شاغل در مدارس و مراکز غیردولتی پرداخت.

حرف شمال: «کوروش حسین زاده» با اشاره به موضوع بیمه تأمین اجتماعی نیروهای شاغل در مدارس و مراکز غیر دولتی اظهار داشت: با توجه به ابلاغ قانون برنامه ششم توسعه به دستگاه های اجرایی، هیچ بسته حمایتی برای موضوع بیمه کارکنان فعال در بخش خصوصی پیش بینی نشده است.
وی تصریح کرد: این در حالی است که موضوع تخفیفات بیمه ای در قانون برنامه چهارم توسعه در قالب ماده 103 و در قانون برنامه پنجم توسعه در قالب بند و ماده 80 گنجانده شده بود.

حسین زاده با بیان اینکه تا پیش از این دولت بخشی از هزینه بیمه ای کارکنان بخش خصوصی را متقبل می شد، افزود: این کار بدین جهت صورت می گرفت تا سرمایه گذاران انگیزه بیشتری جهت جذب نیروی کار بیشتر داشته باشند.

مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 650 مدرسه غیر دولتی و 1200 مرکز آموزشی غیر دولتی در استان داریم که بالغ بر 35 هزار نیروی تحصیلکرده غیر رسمی گزینش شده در آنجا مشغول کار آموزشی هستند.

وی افزود: اگر شرایط حمایتی از طرف دولت به ویژه تأمین اجتماعی برای این نیروها فراهم شود نه تنها شاهد تعدیل نیرو در این فضاها نخواهیم بود بلکه انگیزه مضاعفی برای جذب نیروهای بیشتر و تحت پوشش بیمه بردن آنها به وجود خواهد آمد که در نهایت به فرایند اشتغال زایی و کاهش آمار بیکاری کمک می کند



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved