Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > برگزاری نشست خبری با مدیران کل از هفته آینده

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / حرف شمالی ها / فرهنگ و هنر
نسخه چاپی
کد خبر : 772
6-02-1403, 01:52
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران خبر داد:
برگزاری نشست خبری با مدیران کل از هفته آینده

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران گفت: از هفته آینده نشست خبری اعضای این انجمن صنفی با مدیران کل ادارات و نهادهای استان مازندران در یکی از شهرستانهای غرب استان مازندران برگزار می شود.

حرف شمال: رئیس انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران گفت: از هفته آینده نشست خبری اعضای این انجمن صنفی با مدیران کل ادارات و نهادهای استان مازندران در یکی از شهرستانهای غرب استان مازندران برگزار می شود.
 
ساسان شیخی اظهار داشت: با توجه به اینکه نیاز است مدیران کل ادارات و نهادهای استان مازندران جهت تشریح فعالیت های خود علاوه بر برگزاری نشست های خبری در مرکز استان در شهرستانها نیز این نشست ها را برگزار کنند با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران این نشست ها از هفته آینده در غرب استان برگزار می گردد.
وی ادامه داد: نشست های خبری مدیران کل ادارات و نهادها با دعوت از سوی انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران و با حضور اعضای این انجمن برگزار می شود.
شیخی عنوان کرد: با توجه به اینکه اکنون 90 نفر عضو انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران هستند نشست های خبری با حضور حداکثر 25 نفر از اعضا خواهد بود که در هریک از نشست های خبری اعضا تغییر خواند کرد به طوری که همه اعضای انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان در به نوبت در نشست های خبری دعوت می شوند.
وی بیان داشت: تا کنون با تعداد زیادی از مدیران کل ادارات و نهادهای استان مکاتبه انجام شده و به نوبت هفته ای دو مصاحبه خبری با مدیران کل ادارات و نهادها از سوی انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران و با حضور اعضای این انجمن برگزار خواهد شد.
شیخی در پاسخ به این سوال که در نشست های خبری خبرنگاران غیر عضو انجمن فوق نیز حضور خواهند داشت یا خیر گفت: هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران موظف به اجرای برنامه برای اعضای خود می باشد و همه درخواست های برگزاری نشست  نیز از سوی انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران مطرح می شود و لذا قطعا در نشست های خبری فوق اعضای این انجمن دعوت خواهند شد.
وی گفت: عضویت در انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران بر اساس اساسنامه آن بوده و هر خبرنگاری که شرایط عضویت در این انجمن را بر اساس اساسنامه دارد می تواند عضو شود.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved