Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > پیام روشن مردم در ۲۹ اریبهشت؛ نه به خشونت بود!/روحانی به وعده استان شدن غرب مازندران عمل کند!

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / خبر تاپ اصلی / اجتماعی / سیاسی / انتخابات
نسخه چاپی
کد خبر : 746
28-01-1403, 13:31
مشاور رییس ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران؛
پیام روشن مردم در ۲۹ اریبهشت؛ نه به خشونت بود!/روحانی به وعده استان شدن غرب مازندران عمل کند!

مشاور رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران، ضمن درخواست تحقق وعده روحانی در استان شدن غرب مازندران؛تاکید کرد که مردم می خواهند در رفاه باشند؛ و خشونت را با عطوفت عوض نمایند؛ مردم دیگر نمی خواهند عده ای قانون گریز باشند؛ و اینها پیام روشن ۲۹ اردیبهشت است!

حرف شمال: علی اعظم بیگلریان؛ مشاور رییس ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران؛ و شورای انتخابات دکتر روحانی در شهرستان کلاردشت گفت: در ۴سال آتی دولت تدبیر وامید، مردم خواهان استمرار گفتگو در عرصه بین اللملی هستند، که خوشبختانه این عرصه در ید توانمند جناب دکتر ظریف و همراهان او قرار دارد؛ وی ادامه داد:  مردم میخواهند آرامش بر کشور حاکم باشد و  این پیام انتخابات ۲۹ اردیبهشت است.
 
مشاور رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران، تاکید کرد که مردم می خواهند در رفاه باشند؛ و خشونت را با عطوفت عوض نمایند؛ مردم دیگر نمی خواهند عده ای قانون گریز باشند؛ و اینها پیام روشن ۲۹ اردیبهشت است!
علی اعظم بیگلریان اظهار داشت که مردم می خواهند جامعه عاری از تنش باشد؛ و به آنان دروغ گفته نشود.
وی خطاب به برخی از مدیران اذعان داشت: مردم ایران می خواهند مدیرانی شفاف و  همراه با دولت؛ و مدیرانی که تنها یک چهره دارند بر آنان حاکم باشند! این است آنچه را که ما استنباط کرده ایم؛ لذا در این فرصت مغتنم، می خواهم که در راستای تحقق اهداف عالیه نظام و مقام عظمای ولایت همدلی و همزبانی داشته باشیم و اجازه دو بهم زنی به کسی را ندهیم!
وی تمکین به اخلاق و دوری از خشونت را از وعده های الهی و سیره پیامبران دانست و گفت: این وعده الهی و رسالت همه پیامبران است و باید اخلاق وسیره درست پیامبران در زندگی بشر جاری و ساری باشد؛
بیگلریان با الهام از کلام حضرت امام خمینی (ره) تاکید کرد: الهام میگیرم از پیام تاریخی حضرت امام (ره) که فرموده اند ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاء است؛ و آرزو و دعا می‌کنم تا خداوند همه ما را در استمرار حرکت انبیاء موفق بدارد!
مشاور رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان مازندران ضمن تبریک پیشاپیش عید تعبد به همگان؛ اظهار امیدواری کرد تا بهره لازم را از این خضوع و خشوع در مقابل خالق بزرگ برده باشیم؛ وی  از حضور آگاهانه و شعورمند مردم در پای صندوق های رای تشکر کرد و گفت: ان شاء الله مطالبات مردم برآورده شود تا شاهد عزت و سربلندی دولت دکتر روحانی که با رای بالا و مشارکت مردم به پیروزی رسید ، باشیم.
بیگلریان به توقع و آرزوی چندین ساله شهروندان غرب استان مازندران اشاره کرد و گفت: توقع مردم غرب مازندران از دکتر روحانی این است که به وعده خودشان که همان استان شدن غرب مازندران است عمل کرده و هرچه سریعتر این قول  تحقق یابد.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved