Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > پرونده جنجالی قتل زن جوان در چالوس

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / خبر تاپ اصلی / اجتماعی
نسخه چاپی
کد خبر : 740
10-01-1403, 05:06
پرونده جنجالی قتل زن جوان در چالوس

گفت وگو با پدر زن جوانی که توسط همسرش در چالوس کشته شد / شایعاتی که ساختند کذب محض است

حرف شمال: در چند روز گذشته پس از قتل زن جوان چالوسی بنام زهرا که در یکی از روستاهای شهرستان چالوس توسط همسرش به قتل رسید،  موجی از شایعات بی اساس و کذب توسط افراد سودجو در فضای مجازی نشر پیدا کرد و به نوعی از واقعه قتل  سخن به میان آوردند که گویی در محل حادثه حضور و از کل ماجرای های پیش آمده آگاهی کامل دارند. حتی این افراد تا جایی پیش رفتند که علت و نوع قتل را هم صحنه سازی کردند که این امر باعث جریحه دار شدن خانواده داغدیده شد.
 
به گزارش پایگاه خبری حرف شمال به نقل از رکنا؛رضا پدر مقتول ضمن ابراز تاسف از واقعه تلخ پیش آمده گفت: عده ای افراد سودجو در فضای مجازی به نشر اخباری در خصوص علت و چگونگی قتل دخترم اقدام کردند که زاییده تخیلات مسموم و بی اساس بوده و با دروغ پردازی سعی کردند مخاطبان خود را قانع کنند که ما از همه اخبار اطلاع داریم و لذا بنده کلیه اخبار منتشره شده را کذب محض دانسته و بطور قطع یقین در محاکم قضائی و پلیس فتا شکایت خواهم کرد. تا این افراد به خود اجازه ندهند آبروی یک خانواده را به راحتی برای اهداف پلیدشان از بین ببرند. 
وی در ادامه اظهار کرد: در بیشتر زندگی های مشترک زوجین اختلاف نظر و بعضا دعواهای زناشویی وجود دارد و دختر من هم از این قاعده مستثنا نبود. اما اختلافات به اندازه ای نبود که منجر به طلاق و جدایی گردد. بنده هم سعی کردم در صورت اختلاف بین آن ها صلح و سازش کنم و به زندگی مشترکشان ادامه دهند کما اینکه در بسیاری از خانواده ها هم سعی بر ادامه زندگی و سازش اقدام می شود. متاسفانه در یک مورد هم دخترم مورد ضرب و شتم همسرش واقع شد و بر این اساس شکایتی علیه وی انجام شد اما وساطت اقوام و خانواده؛ آن ها دوباره بر سر زندگی خود بازگشتند و همسر دخترم تعهد کرد که دیگر چنین عملی تکرار نخواهد شد. اما چند روز پیش از واقعه تلخ؛ دوباره بین آن ها دعوایی صورت می گیرد و دخترم به جهت حفظ حرمت بنده و اینکه تصمیم جدی برای طلاق داشت به خانه من مراجعه نکرد و بدون اطلاع ما به خانه خاله خود مراجعه می کند. در نتیجه با پیگیری های ما و همسر دخترم به دلیل عدم مراجعه وی و با فرض اینکه حادثه ای پیش آمده به آگاهی مراجعه کردیم تا حقیقت مشخص شود. فردای آن روز خاله دخترم با ما تماس گرفت و اظهار داشت: زهرا خانه ما است و شما نگران نباشید و قصدش به جد طلاق است و دیگر به خانه خود باز نخواهد گشت تا طلاق انجام شود. پس از آن همسر دخترم به همراه یکی از افراد خانواده خود به خانه خاله دخترم مراجعه و با ضرب شتم دخترم تمامی جواهرات و مدارک شناسایی دخترم را به زور از وی گرفتند. 
در هشت سال زندگی مشترک دخترم که ثمره آن یک پسر شش ساله است دخالت اطرافیان دلیل جدی عدم تفاهم آن ها بود تا جایی که دیگر تصمیم بر این گرفته شد تا آن ها از یکدیگر جدا شوند و ادامه زندگی دیگر میسر نخواهد بود. 
پس از آن دخترم به خانه ما آمد تا اقدامات طلاق توسط وکیل دخترم انجام شود. با اطلاع یافتن همسر دخترم از طلاق صبح روز حادثه وی به خانه ما مراجعه و با چهره ای بسیار اشکبار تقاضای بخشش از ما کرد و از ما خواست زهرا به خانه باز گردد و اتفاق های پیش آمده را جبران خواهد کرد. 
به جهت اینکه نوه بنده جهت درمان بیماری عصر روز حادثه نوبت پزشکی داشت و حتما باید جهت اتمام درمان به تهران مراجعه می کرد زهرا به همراه فرزند و همسرش عازم شدند. بنده هم به دلیل نداشتن پول کافی دخترم ؛ مبلغ هفتصد هزار تومان به آن ها دادم و آن ها پس از خداحافظی به خانه خود جهت تهیه مایحتاج رهسپار می شوند. 
چند ساعت بعد از آن به جهت اطلاع از موقعیت آن ها همسرم با دخترم تماس گرفت که متوجه شد پشت خط افرادی در حال گریه و زاری هستند. ما به شدت پریشان و نگران شدیم و متوجه شدیم که اتفاقی افتاده است. به سرعت به خانه دخترم مراجعه کردیم که متاسفانه ناباورانه متوجه شدیم دخترم توسط همسرش به قتل رسیده است. 
با قتل زهرا توسط همسرش؛ وی با پلیس آگاهی تماس و از واقعه پیش آمده آن ها را مطلع و پس از آن بازداشت شد.
در ادامه متاسفانه برخی افراد سودجو در فضای مجازی به علت و چگونگی قتل پرداختند و بدون اینکه حتی صحنه قتل و علت آن را بدانند به تشریح واقعه پرداختند و تهمت هایی به دخترم زدند که این امر بنده و خانواده ام را بسیار اندوهگین ساخت. لذا بنده به جهت حفظ آبروی خانوادگی شکایتی را علیه کسانیکه اقدام به نشر اخبار کذب در فضای مجازی کردند انجام دادم.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved