Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > پوچ در پوچ !!

harfeshomal News Agency
حرف شمال

نظرگاه / اجتماعی / سیاسی
نسخه چاپی
کد خبر : 738
7-02-1403, 01:45
یادداشتی از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران؛
پوچ در پوچ !!

این نكته در ذهن هر انسان اهل فهم و معرفتی تداعی می شود كه عربستان و كشورهای هم پیمانش در راستای چیدمان پازل آمریكا و در جهت تأمین منافع این قدرت استكباری در حال فعالیتند زیرا از این طریق است كه فتنه جنگ و درگیری و خونریزی و ترور و مسلمان كشی در میان مسلمانان مظلوم شعله ور می شود و در این میدان هولناك طرف برنده آمریكا و حامیان سلطه گرش و طرف بازنده دولت ها و ملتهای منطقه هستند.

حرف شمال: علیرضا یونسی رستمی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران؛ طی نگارش یادداشتی جامع و کامل به تحلیل واقعه گروهک تروریستی داعش در تهران پرداخته است:


نطفه فعالیت كور ترور از زمانی بسته شد كه تحجر و جمود جانشین عقلانیت– مشورت، گفتگو، اخلاق– ایمان– دیانت– احترام و توجه به انسانیت و در یك كلام تفسیر نابجا از معیارهای صحیح دینی شده است.

این اندیشه ناروا بویژه در دوران حكومت امام علی بن ابیطالب كه در قامت خوارج قد علم كرد و تا زمان حاضر در اشكال و ابعاد مختلف و براساس اقتضائات زمان تجلی می كند و البته تاریخ در سینه اسرار خود دانسته های فراوانی از جنایت طرفداران این معرفت منحوس از خوارج تا گروهك منافقین و تا داعش و ... را ثبت و ضبط كرده است .

در حال حاضر نیز اندیشه ای سرشار از تحجّر و نادانی و حماقت و جهالت و بنام دفاع از دین با شمشیر برنده اش بر پیكر منور اسلام حقیقی حمله كرده است و بنام داعش، زمینه ساز اندیشه ای افراطی و منحط از طریق شعارهایی پوچ و بی مغز بنام طرفداری از اسلام به مسلمان كشی گسترده و به برهم زدن آرامش ، امنیت و آسایش مسلمانان و طرفداران ادیان الهی همت گماشته است. ایجاد فتنه در سوریه ، در عراق ، در لیبی و ...... و عملیات تروریستی در تهران از جمله دستاوردهای شوم این اندیشه منحرف و افراطی است .

جای بسی تأسف است كه حاكمان نابخرد برخی از دولتهای مزدور اسلامی نیز با حمایت و تقویت این گروهك و سوء استفاده از این ابزار پلید بدنبال اجرای فرامین قدرتهای سلطه گر جهانی می باشد.

عملیات داعش در دو نقطه از تهران، حاشیه مرقد حضرت امام (ره) و مجلس شورای اسلامی و با فاصله كوتاهی از سفر آقای ترامپ، رئیس جمهور آمریكا به عربستان كه با شركت در رقص زشت شمشیر بعد از بازگشت به آمریكا مدعی شد كه صدها میلیارد دلار پول حاصل از سفر به عربستان را به آمریكا آورده است و در همین فاصله بناگهان بهمراه هم پیمانان خود رابطه خود را با قطر قطع می كند، اتفاق افتاد، اما به تجاوز و آدم كشی داعش در عراق و سوریه و انجام فعالیتهای تروریستی در برخی از نقاط جهان چراغ سبز نشان می دهد. به یمن تجاوز می نمایند . از حكومت بحرین دفاع همه جانبه نظامی، اقتصادی و سیاسی بعمل می آورند . این نكته در ذهن هر انسان اهل فهم و معرفتی تداعی می شود كه عربستان و كشورهای هم پیمانش در راستای چیدمان پازل آمریكا و در جهت تأمین منافع این قدرت استكباری در حال فعالیتند زیرا از این طریق است كه فتنه جنگ و درگیری و خونریزی و ترور و مسلمان كشی در میان مسلمانان مظلوم شعله ور می شود و در این میدان هولناك طرف برنده آمریكا و حامیان سلطه گرش و طرف بازنده دولت ها و ملتهای منطقه هستند.

و اما در رابطه با عملیات داعش در تهران چند نكته حائز اهمیت است :

1-    داعش از سالهای پیش در آرزوی انجام عملیات در ایران بوده است و البته هر بار با اشرافیت دقیق اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و مرزبانان غیور و سایر سازمانهای مرتبط تمامی تیمهای ترور قبل از هرگونه اقدام منهدم شده اند .

2-    گروهك داعش در اقدامی ظالمانه از یك طرف مقر دموكراسی و مردم سالاری را هدف قرار داده اند و از طرفی دیكر به بارگاه مهد دیانت و آزادگی و حریت و خداپرستی حمله ور شدند – از این اقدام این نتیجه حاصل میشود كه این جریان فكری اساسا با مردم سالاری دینی و دیانت و خداپرستی بیگانه است .

3-    انجام عملیات در ایران برایشان به عقده ای بزرگ تبدیل شده بود و در برداشتهای درون سازمانی همواره از انجام عملیات مهم در ایران (بدلیل روحیه دادن به مزدوران خود ) یاد می كرده اند و اما عملیات تهران نشان داد كه : الف : در كوتاهترین زمان ممكن عملیات آنان در حاشیه حرم حضرت امام (ره) بوسیله یگانهای توانای ذیربط ناكام ماند و همه عوامل عمل كننده تار و مار شده اند . ب : در عملیات مجلس نیز بدون هیچ دستاورد نظامی ، عملیاتی – تبلیغاتی همه 4 نفر از تیم ترور نیز بعد از محاصره كامل به هلاكت رسیده اند . ذكر این نكته ضروری است كه در این عملیات 13نفر از شهروندان بیگناه به شهادت رسیده اند و حدود 52 نفر از مردم عزیزمان زخمی شده اند .

پ : برابر اظهار مدیركل ضد تروریستی وزارت اطلاعات یك تیم كامل گروهك قبل از هر اقدامی منهدم گردیده اند اما آنانكه در حوزه اینگونه عملیات تروریستی دارای تجربه اند به نیكی می دانستند كه : تیمهایی با این تعداد نیرو و با این امكانات نظامی برای انجام عملیاتی قابل اعتناء و با اهدافی خاص اعزام گشته اند اما غافل از اینكه ایمان ، تعهد ، توانایی ، سرعت عمل، دقت و قابلیت مدافعان هوشیار و نیروهای عمل كننده جمهوری اسلامی، در كوتاهترین مدت همه این عوامل مزدور را به سزای اعمالشان رسانده اند و این بار نیز دشمن پلید از این اقدام جنایت آمیزش به هیچ دستاوردی نرسیده است و با اندیشه پوچ به نتیجه پوچ رسیده است. و اینجاست كه فهم این سیاست كه باید نبرد با دشمن را به درون خاك او برد روشن می شود . لذا قدر مدافعین خود در دفاع از حرم را بدانیم و به توانایی و تعهد و ایمان راسخ نیروهای امنیتی ، انتظامی و نظامی خود افتخار كنیم .



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved