Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > یک نامزد شورای شهر نوشهر هزینه ستاد تبلیغاتی اش را برای آزادی زندانیان پرداخت کرد!

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / خبر تاپ اصلی / اجتماعی / سیاسی / انتخابات
نسخه چاپی
کد خبر : 718
5-02-1403, 02:45
یک نامزد شورای شهر نوشهر هزینه ستاد تبلیغاتی اش را برای آزادی زندانیان پرداخت کرد!

یکی از نامزدهای شورای شهر نوشهر در اقدامی خداپسندانه و نوعدوستانه تمامی هزینه های بابت اجاره بهای ستاد تبلیغاتی اش را صرف آزادی تعدادی از زندانیان در انتظار دیه و کودکان بی سرپرست در این شهر اهدا کرد.

حرف شمال: صادق شیرجنگ روز یکشنبه دراین باره به خبرنگار ایرنا گفت :‌  طبق برنامه ریزی قراربود همزمان با آغاز تبلیغات رسمی شوراهای شهر و روستا  2باب مغازه یکی برای بانوان و دیگری آقایان با حدود 250 میلیون ریال هزینه اجاره کنم که ترجیح دادم این میزان وجه را دراین راه خیرخواهانه هزینه کنم.
وی با ابراز تاسف از هزینه های گزاف عده ای از رقبایش برای کسب آرای بیشتر به منظور دستیابی به این جایگاه پارلمان شهری افزود :‌ وقتی که درسطح این شهر دیده می شود عده ای از افراد نیازمند و بی سرپناه روزگار را به سختی سپری می کنند ، به نظرم صرف هزینه های آنچنانی برای رسیدن بر سرقدرت از سوی برخی از نامزدها کارپسندیده ای نیست.
 
این نامزد شورای شهر گفت :‌نکته مهم تر آنکه سال 96 از سوی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری شده است پس بنابراین چنین اقدامی می تواند گامی برای تحقق شعار ولایت فقیه در سال جاری باشد.
شیرجنگ دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مدیریت برنامه ریزی ، مدرس دانشگاه و عضو انجمن شهرسازان کشور است.      
در شهر 50 هزار نفری نوشهر 51 داوطلب برای کسب 5 کرسی شورای اسلامی شهر با یکدیگر رقابت می کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
به گزارش خبرنگاران غرب مازندران ، متاسفانه امروزه یکی از مهم ترین آسیب های موجود در حوزه تبلیغات انتخاباتی ، هزینه های گزافی است که از سوی عده ای از نامزدهای شورای شهر برای دستیابی به جایگاه شورا صورت می گیرد.
پذیرایی شام و نهار به بهانه برگزاری همایش تبلیغات انتخاباتی ، دادن کارت های هدیه ، سیم کارت ، پرداخت وجوه آنچنانی برای تهیه بنر و پوستر از مهم ترین شیوه های نوین تبلیغاتی است که هم اکنون در جای جای شهرهای غرب مازندران شاهد آن هستیم ./ایرنا



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved