Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > نبود مربی بومی رشته پیلاتس در مازندران

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / ورزش
نسخه چاپی
کد خبر : 631
9-01-1403, 16:18
رئیس هیئت پیلاتس بانوان مازندران عنوان کرد:
نبود مربی بومی رشته پیلاتس در مازندران

رئیس هیئت پیلاتس، رشته آمادگی جسمانی و رشته ایروبیک بانوان مازندران یکی از مشکلات این ورزش را نبود مربی بومی در این استان عنوان کرد و گفت: مربیان غیربومی رشته پیلاتس در استان در حال فعالیت هستند

حرف شمال: فرح کنعانی با بیان اینکه ورزش پیلاتس زیر مجموعه هیئت همگانی است، گفت: بانوان از ورزش پیلاتس بیشتر استقبال می کنند.
رئیس هیئت پیلاتس، رشته آمادگی جسمانی و رشته ایروبیک بانوان مازندران با توجه به اینکه ورزش پیلاتس یک ورزش مناسب است، اظهارداشت: این ورزش برای تندرستی و سلامت جامعه تاثیر گذار است و باید جامعه ورزشی از این ورزش استفاده بهینه داشته باشند.
کنعانی تصریح کرد: همیشه همه چیز ۱۰۰ درصد نیست بلکه کم و کاستی هایی هم وجود دارد که باید برای رفع آن برنامه ریزی کنیم.
 
وی با بیان اینکه درسال جاری دو کلاس مربیگری برگزار کردیم ، اذعان داشت: برای سال جدید برنامه های مختلفی در دستور کار داریم.
رئیس هیئت پیلاتس، رشته آمادگی جسمانی و رشته ایروبیک بانوان مازندران خاطرنشان کرد: در مازندران کمتر به ورزش پیلاتس علاقه نشان می دادند که خوشبختانه در حال حاضر طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
کنعانی با توجه به اینکه پزشکان تاکید بر انجام این ورزش دارند، اذعان داشت: باید با برگزاری برنامه های مختلف در طول سال این ورزش را بیشتر در جامعه معرفی کنیم.
وی در خصوص ورزش پیلاتس، گفت: پیلاتس یک ورزشی است که اگر مربی وارد نباشد ممکن موجب ایجاد مشکل کند و  نتیجه معکوس داشته باشد.
رئیس هیئت پیلاتس بانوان مازندران یکی از مشکلات این ورزش را نبود مربی بومی در استان عنوان کرد و افزود: مربیان غیربومی رشته پیلاتس در استان در حال فعالیت هستند.
کنعانی خاطرنشان کرد: شاید امکانات این اجازه را به ما ندهد خیلی راحت ورزش پیلاتس را معرفی کنیم.
وی با اعلام اینکه در رشته پیلاتس در استان با کمبود مربی مواجه است، گفت: نبود مربی پیلاتس در سطح استان موجب می شود بانوان برای انجام این ورزش از شهر خود به شهرهای دیگر استان مراجعه و این ورزش را انجام دهند.
رئیس هیئت پیلاتس، رشته آمادگی جسمانی و ایروبیک بانوان مازندران خاطرنشان کرد: رفت و آمدهای بانوان برای شرکت در کلاس های ورزش پیلاتس در جامعه امروز هزینه بردار و خطرات راه دارد که باید برای رفع این مشکل برنامه ریزی هایی صورت گیرد.
کنعانی با بیان اینکه مربیان بومی مازندران می توانند قسمت های مختلف استان را تحت پوشش قرار دهند، اذعان داشت: با برگزاری کلاس ها و تمرینات آموزشی می توانند علاقه مندان این رشته را استعداد یابی و با شرکت در کارگاه های آموزشی می توانند در کلاس های مربیگری حضور یابند./کاسپین

 



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved