Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > درگیری خونین در دربی مازندران/درگیری در دربی فوتبال مازندران 57 مصدوم برجای گذاشت

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / خبر تاپ اصلی / ورزش
نسخه چاپی
کد خبر : 623
1-02-1403, 17:06
درگیری خونین در دربی مازندران/درگیری در دربی فوتبال مازندران 57 مصدوم برجای گذاشت

تیم های فوتبال نساجی قائمشهر و خونه به خونه امروز در ورزشگاه هفتم تیر بابل به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه اول درگیری شدید هواداران این دیدار را متوقف کرد.

تیم های فوتبال نساجی قائمشهر و خونه به خونه امروز در ورزشگاه هفتم تیر بابل به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه اول درگیری شدید هواداران این دیدار را متوقف کرد.
این دیدار با حساب یک بر یک در نیمه اول در جریان بود که پس از سوت پایان نیمه اول درگیری بین هواداران 2 تیم تشدید شد و برخی از هواداران راهی بیمارستان شدند.منابع آگاه از دخالت به موقع نیرو های امنیتی خبر دادند و این در حالی است که فنس های ورزشگاه هفت تیر شکسته شد و حصار بین تماشاگران و زمین ورزشگاه از بین رفته است.
این دیدار در حال حاضر متوقف و نیمه دوم هنوز پس از 30 دقیقه آغاز نشده است.  
 در این درگیری ها هواداران با وسایلی که در دست داشتند و استفاده از سنگ و صندلی های ورزشگاه به سوی یکدیگر حمله ور شدند و تعداد مصدومان این درگیری هنوز مشخص نشده است.
پس از دقایقی بازیکنان خونه به خونه بابل که در این دیدار میزبان هستند وارد زمین شدند و بازیکنان نساجی هنوز در رختکن حضور دارند ضمن اینکه ناظر بازی و نماینده فدراسیون و نیروهای امنیتی می بایستی مجوز ادامه بازی را صادر کنند.
در پایان مجوز ادامه بازی صادر نشد و  نتیجه این دیدار با توجه به مستندات با رای کمیته انضباطی اعلام خواهد شد.
درگیری در دربی فوتبال مازندران 57 مصدوم برجای گذاشت/10 نفر از مصدومان بستری هستند
سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: درگیری فیزیکی تماشاگران خونه‌به‌خونه با نساجی قائم‌شهر 57 مصدوم برجای گذاشت که 10 مصدوم بستری شدند.
مهدی غلام‌نیاروشن گفت: در بازی دو تیم خونه‌به‌خونه با نساجی قائمشهر که به درگیری فیزیکی بین تماشاگران دو تیم منجر شد 577 نفر مصدوم شدند.
وی افزود: 47 نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند و 10 نفر از مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل و بستری شدند.
سخنگوی اورژانس 115 با بیان اینکه حال مصدومان رضایت‌بخش است، ابراز امیدواری کرد که به‌ زودی از بیمارستان ترخیص شوند.
 
دست‌نشان: هر اتفاقی افتاد، بین هواداران نساجی و نیروی انتظامی بود
نادر دست‌نشان در خصوص حواشی دیدار دو تیم خونه‌به‌خونه بابل- نساجی قائمشهر اظهار داشت: تیم ما در رختکن بود و نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد. دو تیم در نیمه اول فوتبال خوبی بازی انجام دادند. بچه‌های ما خیلی عالی بازی کردند و خیلی بالاتر از حریف بودیم. هیچ کدام از دو تیم درون زمین به دنبال حاشیه نبودند و فوتبال خودشان را بازی می‌کردند.
وی افزود: نمی‌دانم در بین نیمه چه اتفاقی بین هواداران نساجی و نیروی انتظامی افتاد که منجر به بروز این حواشی شد.هر اتفاقی افتاد بین هواداران نساجی و نیروی انتظامی بود.
سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه در خصوص اینکه گفته می‌شود دو تن از بازیکنان نساجی در این درگیری‌ها آسیب دیده‌اند تصریح کرد: هیچ یک از بازیکنان آسیب ندیدند. زینال خیری و میلاد نوری بازیکنان نساجی در جریان بازی آسیب دیدند و هیچ ارتباطی به درگیری هواداران نداشت.
دست‌نشان ادامه داد: عواملی بودند که باعث شدند این درگیری‌ها به وجود بیاید. فعلا صحبتی نمی‌کنم و منتظر گزارش ناظر بازی و داور مسابقه هستم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

 
مسگرساروی: سرباز نیروی انتظامی بازیکن ما را با میل‌گرد می‌زد!/ مثل دشمن با ما رفتار کردند
حسین مسگرساروی در خصوص درگیری هواداران دو تیم خونه‌به‌خونه بابل و نساجی قائمشهر اظهار داشت: شاید این اتفاق مانند پس لرزه‌های یک زلزله بود. قبل از بازی یکسری مسئولان استان بر این باور بودند که همه چیز برای برگزاری بازی مساعد است اما نمی‌دانم چطور این اتفاقات افتاد. در زمین فوتبال هیچ اتفاقی نیفتاد و همه‌ چیز خوب بود.
وی افزود: در دو سال اخیر که بابل به لیگ دسته اول آمده و در مازندران دربی برگزار می‌شود اتفاقاتی بین هواداران دو تیم افتاده است. در بازی رفت نیز یکسری جملات بین تماشاگران رد و بدل شده که باعث شده اکنون این اتفاقات بیفتاد.
«ما در قائمشهر در دقایق پایانی گل خوردیم و باختیم اما خون از دماغ کسی نیامد و همه با عزت و احترام به خانه‌های خودشان رفتند.» سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر با بیان این جمله تصریح کرد: در این دیدار بعد از گلی که دریافت کردیم تماشاگران خونه‌به‌خونه شادی‌هایی را انجام دادند. طبیعی بود وقتی ما هم گل می‌زنیم هواداران ما به شادی و پایکوبی بپردازند. بعد از گل خونه‌به‌خونه هواداران حریف از روی فنس آمدند و هجمه‌ای در گوشه ورزشگاه ایجاد کردند.
مسگرساروی با انتقاد از عملکرد نیروی انتظامی گفت: بحث من نیروی انتظامی است، آیا نباید آنها تماشاگران را کنترل و قوی‌تر عمل می‌کردند؟ بیش از 20 -25 نفر از تماشاگران نساجی را با شوکر و باتوم زدند اما هیچ برخوردی با هواداران خونه‌به‌خونه نشد. نیروی انتظامی فقط هواداران قائمشهری را می‌زد. به طور کلی وضعیت اسفباری در ورزشگاه حاکم بود. سوال من این است چرا نیروی انتظامی با این موضوع سطحی برخورد کرد؟ چرا یگان ویژه یک ساعت بعد از شروع شدن درگیری وارد ورزشگاه شد؟ اگر یک نفر در این اتفاقات کشته می‌شد چه کسی پاسخگو بود؟
وی ادامه داد: آیا این رسمش است که با هواداران نساجی چنین برخوردی شود؟ آمبولانس وارد ورزشگاه می‌شد و هر چهار نفر را در یک آمبولانس می‌گذاشت و به بیمارستان می‌رفت. با این اتفاقات همه مدیران از فرماندار تا هیئت فوتبال استان زیر سوال رفتند. مأموران نیروی انتظامی بازیکنان و حتی خود من را هم زدند و بدترین بی‌احترامی‌ها را به ما کردند. مثل دشمن با ما برخورد کردند و با شوکر و باتوم هواداران را می‌زدند. شما وقتی با هوادار اینطور برخورد می‌کنید مطمئناً آنها هم با شما مقابله خواهند کرد.
سرمربی نساجی قائمشهر با بیان اینکه مسئولان استان باید این چیز‌ها را پیش‌بینی می‌کردند، خاطرنشان کرد: تصاویر همه چیز را نشان می‌دهد، سرباز نیروی انتظامی  بازیکن ما را با میل‌گرد می‌زد. مگر می‌شود در ورزشگاهی چنین اتفاقاتی بیفتد؟ مسئولان قصور کردند و امنیت را برقرار نکردند. هر دو تیم از تیم‌های پر طرفدار استان هستند و باید از آنها حمایت کنیم نه اینکه جانبدارانه رفتار کنیم. دادستان استان هم گفته است که دیگر حق برگزاری مسابقه در ورزشگاه هفتم تیر را ندارید.  امیدوارم اتفاقات امروز بررسی شود و کسانی که کم‌کاری کردند پاسخگو باشند. این اتفاق باعث آبروریزی استان شد و همه حتی قضات هم باید در این مسئله ورود و اتفاقات را بررسی کنند.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved