Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > افشاگري دست هاي مافيا پشت تابلوهاي چالوس/ فقر فرهنگي در تابلوهاي آزادراه چالوس-مرزن آباد

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / خبر تاپ اصلی
نسخه چاپی
کد خبر : 376
9-01-1403, 23:14
در انتقاد شديد يك روحاني برجسته و مسئول عنوان شد؛
افشاگري دست هاي مافيا پشت تابلوهاي چالوس/ فقر فرهنگي در تابلوهاي آزادراه چالوس-مرزن آباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالوس در نشست خبري اش از فعاليت مافيايي در پشت تابلوهای تبلیغاتی چالوس و غرب مازندران پرده برداشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالوس  در نشست خبري اش از فعاليت مافيايي در پشت تابلوهای تبلیغاتی چالوس و غرب مازندران پرده برداشت.
به گزارش حرف شمال، رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالوس گفت : در حالی که در پشت تابلوهای تبلیغاتی معرفی کالا در جای جای شهرستان های غرب مازندرن گروههای مافیایی فعالیت دارند ، جای تابلوهای تبلیغاتی برای ترویج فرهنگ اسلامی در این مناطق خالی است.

افشاگري دست هاي مافيا پشت تابلوهاي چالوس/ فقر فرهنگي در تابلوهاي آزادراه چالوس-مرزن آباد

 

 
حجت الاسلام علی اسفندیاری  در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی ، افزود : با عبور از راههای کنارگذر ساحلی غرب مازندران و مسیر قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال و یا حوزه های شهری و روستایی ، تنها شاهد تابلوهایی برای تبلیغات کالا هستیم که افراد حقیقی و حقوقی نصب کردند و کمتر تابلوهای تبلیغاتی با مضامین و پیام های فرهنگی و دینی دیده می شود. 
وی با اشاره به برخورداری مناطق غرب مازندران از دریا ، جنگل و نیز دارا بودن پیشینه تاریخی ، انقلابی و درپی آن حضور میلیون ها مسافر در تمامی فصول بویژه نیمه نخست سال ، گفت : با توجه به ورود بی شمار مسافران همراه با خرده فرهنگ های متعدد ، تبلیغات برای حفظ فرهنگ بومی و دینی در این منطقه ضروری است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی با استناد به این فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار مردم چالوس که از این شهرستان به عنوان قدمگاه حدود 21 هزار شهید مازندران و گیلان یاد کردند ، افزود : در چنین شرایطی باید مسئولان نهادهای ذیربط در این حوزه تبلیغات محیطی بیشتری می کردند.
وی ادامه داد : به عنوان نمونه در مسیر آزاد راه تهران - شمال حدود 30 تابلوی تبلیغاتی بزرگ نصب شده است که سازمان تبلیغات اسلامی می توانست برای انجام فعالیت های تبلیغ دینی سهمی در این حوزه داشته باشد که متاسفانه به این موضوع توجهی نشده است.
اسفندیاری گفت : اکنون شهرداری ها و پایانه های حمل و نقل کاملا رویکرد اقتصادی به تابلوهای تبلیغاتی دارند ، در حالی که به فرهنگ سازی مسائل دینی و اجتماعی کمتر توجه می شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالوس همچنین با گرامیداشت سالروز تاسیس اداره تبلیغات اسلامی و نحوه شکل گیری این نهاد بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کشور ، از نام نویسی هیات های مذهبی برای ساماندهی در سامانه طوبی خبر داد.
 

افشاگري دست هاي مافيا پشت تابلوهاي چالوس/ فقر فرهنگي در تابلوهاي آزادراه چالوس-مرزن آباد

 


وی گفت : هم اکنون 76 هیات مذهبی در این شهرستان فعالیت دارند و با توجه به آنکه دشمن به طرق مختلف درصدد است به نوعی سنت های مذهبی و باورهای دینی را تحت الشعاع قراردهد به همین خاطر سعی شده برای روشنگری هیات های مذهبی را ساماندهی کنیم .
وی اعزام حدود 90 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مساجد حوزه روستایی و شهری ، فعالیت دستکم هشت روحانی مستقر ، عملیات ساخت شش باب خانه عالم و پی گیری برای ساخت چهارباب خانه عالم ، اعزام کارشناسان به برخی از مساجد با هدف آگاهسازی خانواده ها از تبعات سوء پدیده اعتیاد را از جمله برنامه های این نهاد در این منطقه معرفی کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالوس کمبود روحانی نسبت به جمعیت را از مشکلات در غرب مازندران بویژه چالوس دانست و گفت : هم اینک دست کم 55 روحانی برای فعالیت های فرهنگی در مناطقی از حوزه شهری و روستایی این شهرستان خدمات ارائه می دهند در حالی که با توجه به جمعیت حدود 110 هزار نفری چالوس به 50 روحانی دیگر نیز نیاز دارد.
اسفندیاری افزود : امروز بنا به گفته خیلی از کارشناسان و صاحب نظران در هرمنطقه ای که روحانی فعالیت داشته است به یقین میزان جرائم نیز کمتر بوده است.
شهرستان چالوس درغرب مازندران واقع است/ منبع: ايرنا



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved