Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > حماسه پرشور نوشهري ها در ضيافت 24 در امتداد اميد/انتقاد از مانع تراشان برگزاري همايش هاي حاميان دولت!

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / خبر تاپ اصلی / سیاسی / انتخابات
نسخه چاپی
کد خبر : 366
9-01-1403, 16:26
حضوری پرشور با چاشنی "هیس" به افراط گرایان/
حماسه پرشور نوشهري ها در ضيافت 24 در امتداد اميد/انتقاد از مانع تراشان برگزاري همايش هاي حاميان دولت!

مولاوردي معاون رئیس جمهور در همایش گرامیداشت حماسه 24 خرداد 92 و در جمع پرشور مردم شهرستان نوشهر گفت: انتخابات سال 92 یک "نه" بزرگ به مدیریت دولت های نهم و دهم بود.

همايش مردمي ضيافت 24 در امتداد اميد به پاسداشت عملكرد دولت تدبير و اميد با استقبال انبوه نوشهري ها و با حضور معاون رييس جمهور و رييس سازمان بهزيستي كشور و مقامات كشوري و استاني برگزار شد.
 حرف شمال_ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت : همایش های مردمی فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد دولت در حوزه های مختلف است.

حماسه پرشور نوشهري ها در ضيافت 24 در امتداد اميد/انتقاد از مانع تراشان برگزاري همايش هاي حاميان دولت!

 

 

  "شهیندخت مولاوردی"  در همایش گرامیداشت حماسه 24 خرداد 92 و در جمع پرشور مردم شهرستان نوشهر با تاکید بر اینکه انتخابات سال 92 یک "نه" بزرگ به مدیریت دولت های نهم و دهم بود ، افزود : در دولت های نهم و دهم شاهد تاراج رفتن سرمایه های اقتصادی و اجتماعی و کاهش اعتماد مردمی بودیم.
وی ادامه داد : با توجه به وعده های داده شده توسط دولت قبل ، در مرحله اجرا تفاوت از زمین تا آسمان بود.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه قرار بود در دولت قبل پول نفت بر سر سفره های مردم بیاید و مفسدان اقتصادی به مردم معرفی شوند ، اظهار داشت : نه تنها پول نفت به مردم داده نشد بلکه از درون دولت قبل اختلاس های هزاران میلیاردی پدید آمد.
مولاوردی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید وارث هزاران میلیارد پروژه نیمه تمام است که تا یک قرن آینده نیز به بهره برداری نخواهند رسید ، افزود : مردم کشورمان در سال 92 به رویکرد اعتدال به جای رویکرد تندروی اعتماد کردند.
وی تصریح کرد : در دولت تدبیر و امید با مدیریت جهادی ، مدیریت کشور بر مدار قانون و عقلانیت برگردانده شد و قطار توسعه کشور به حرکت در آمد .
معاون رئیس جمهور در امور زنان با بیان اینکه با درایت تیم دیپلماسی و حمایت های مقام معظم رهبری سایه شوم جنگ از کشور دور شد ، اظهار داشت : دولت به دنبال اجرای اقتصاد مقاومتی به عنوان گره گشای مشکلات اقتصادی کشور است .
مولاوردی با بیان اینکه مردم در 7 اسفند 94 نیز به نمایندگان با تفکر اعتدال اعتماد کردند ، افزود : عده ای با سنگ اندازی در مسیر دولت سعی دارند رابطه بین دولت با ملت را تیره کنند.
وی ادامه داد : دولت با تمام توان پای وعده هایش ایستاده است ولی آنقدر موانع و چالش ها بسیار می باشد که به صورت کوتاه مدت نمی توان آنها را جامه عمل پوشاند.
مولاوردی اظهار داشت : مانع اصلی توسعه ، خشونت و بی ثباتی است که امیدواریم با تشکیل مجلس همدل شاهد تحقق آن باشیم.  
 

حماسه پرشور نوشهري ها در ضيافت 24 در امتداد اميد/انتقاد از مانع تراشان برگزاري همايش هاي حاميان دولت!

 

 

همچنین ، رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت : دولت تدبیر و امید نه تنها در صدا و سیما بلکه در بعضی زیرمجموعه های خود نیز مظلوم واقع شده است.
  "انوشیروان محسنی بندپی" با تاکید بر اینکه تیر آنهائی که به فکر کنسل شدن همایش گرامیداشت حماسه 24 خرداد با حضور جمع کثیری از مردم فهیم نوشهر به سنگ خورد ، افزود : در دولت سابق شاهد بی انضباطی های مالی ، انتقام جوئی ، انگ زنی ، عدم به کار گیری نیروهای کارآمد ، عدم شایسته سالاری و عدم برقرای عدالت اجتماعی بودیم و در چنین شرایطی دولت تدبیر و امید سعی کرد الگوی توسعه را نهادینه کند.
وی ادامه داد : در دولت های نهم و دهم بیشترین ظلم در حوزه ی اجرای قانون صورت پذیرفت.
محسنی بندپی با بیان اینکه آقایان در دولت قبل تلاش کردند تا خانواده انقلاب درون نظام از هم دور شوند ، اظهار داشت : از ابتدای نظام در درون دانشگاه ، روحانیت و اقشار دیگر دو جناح سیاسی چپ و راست داشتیم ولی هر وقت که هر کدام از جناح ها رای می آوردند طرف مقابل همراه و کمکش بود اما بعد از روی کار آمدن دولت نهم انگار انقلابی درون کشور شکل گرفت و همه ی نیروهای کارآمد با تهمت زدن و  انتقام جوئی کنار گذاشته شدند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: بعد از انقلاب ،  آمریکا و اسرائیل دو دشمن اصلی ما محسوب می شدند و بقیه کشورهای دنیا با ایران مبادلات اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و ... داشتند ولی با سیاست های بی تدبیرانه ی دولت قبل یک همگرائی و اجماع بین همه کشورهای دنیا بر علیه ایران صورت گرفت و تحریم های متعددی وضع شد.

حماسه پرشور نوشهري ها در ضيافت 24 در امتداد اميد/انتقاد از مانع تراشان برگزاري همايش هاي حاميان دولت!

 

 


محسنی بندپی با تاکید بر اینکه در مهر 92 نرخ تورم کشور به 41% رسیده بود ، افزود : امروز نرخ تورم با سیاست های دولت یازدهم به 11 درصد کاهش یافت .
وی ادامه داد : در ضورتیکه تمام کشورهای نیا بر علیه ایران شده بودند ، تیم دیپلماسی کشورمان بدون ذره ای عقب نشینی از منافع ملی توانست حرف کشورمان را در حوزه هسته ای به کرسی بنشاند .
 رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه آثار برجام در آینده ای نزدیک نمایان می شود ، اظهار داشت : دیگر ارتباط کشورمان با کشورهایی که با نورافکن هم در نقشه پیدا نمی شوند خلاصه نخواهد شد و تمام کشورهای دنیا برای سرمایه گذاری در ایران با هم رقابت خواهند داشت.
محسنی بندپی تصریح کرد : بحث تحول سلامت که بیش از 11 میلیون مردم حاشیه نشین و کم بضاعت کشور را تحت بیمه قرار داده است ، یکی دیگر از دستاوردهای مهم دولت یازدهم می باشد.
وی با تاکید بر اینکه برقرای عدالت اجتماعی در حرف و شعار نیست بلکه در رهائی دادن مردم از مشکلات می باشد ، افزود : دولت تدبیر و امید لایحه حمایت از 2 میلیون معلول و پرداخت ماهانه حداقل حقوق قانون کار به آنها را به مجلس ارائه داده است ولی شورای نگهبان با آن مخالفت کرد و دوباره دولت قصد دارد با بر طرف کردن موارد ایراد گرفته شده آنرا تقدیم مجلس کند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت : در دولت تدبیر و امید، يك میلیون و 400 هزار شغل ایجاد شده است .
 
انتقاد از مانع تراشان برگزاري همايش هاي حاميان دولت!
در این مراسم ، رئیس شورای اصلاح طلبان نوشهر نیز گفت : بعضی افراد چشم دیدن خوشحالی مردم را ندارند.
 
 "حق الله کثیری" در همایش سالروز گرامیداشت حماسه 24 خرداد در شهرستان نوشهر با انتقاد از بعضی افراد که قصد داشتند مانع برگزاری این همایش شوند ، افزود : از هفته ها قبل مکان برگزاری همایش 24 خرداد نوشهر مشخص شده بود ولی 2 ساعت قبل از شروع اجازه برگزاری ندادند و ناچاراً در مکان دیگری حامیان دولت دور هم گرد آمدند.
وی ادامه داد : دولت تدبیر و امید نابسامانی های پیچیده کشور که برجامانده از دولت قبل بود را به سامان رساند و چالش های بین المللی را با موفقیت برطرف کرد.
کثیری با بیان اینکه اختلاس های 3 و 6 هزار میلیاردی دستاورد دولت نهم و دهم بود ، تصریح کرد :  به آنهائی که قصد دارند مردم را محدود کنند می گوئیم با شما در سال 96 و در پای صندوق های رای تسویه حساب خواهیم کرد.
وی اظهار داشت : آنهائی که امروز به دلیل کارشکنی ها نتوانستد در این جمع پرشور حضور یابند یک تریبون خواهند شد و عملکردهای موفق دولت را انعکاس می دهند.
شايان ذكر است  این مراسم پرشور با صرف افطار به پایان رسید/ ميثم كاوه
 

حماسه پرشور نوشهري ها در ضيافت 24 در امتداد اميد/انتقاد از مانع تراشان برگزاري همايش هاي حاميان دولت!

 




بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved