Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > بهترین انتصاب های سال 94 در استان مازندران

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / خبر تاپ اصلی / سیاسی
نسخه چاپی
کد خبر : 306
7-02-1403, 18:00
بهترین انتصاب های سال 94 در استان مازندران

هر چند انتصاب اکثر فرمانداران و مدیران با عمکلرد موفق آنها همراه نبود ولی از سوی دیگر انتصاب هایی هم وجود داشت که عملکرد موفق آنها باعث رضایتمندی مردم و ایجاد امید در حوزه کاری آنها شد .

انتصاب انگشت شماری از مدیران استان مازندران در سال 94 ، همراه با موفقیت همراه بود .
حرف شمال/ سال 94 یکی از سال های پر فراز و نشیب انتصاب های مدیریتی در استان مازندران بود .
به گزارش حرف شمال، هر چند انتصاب اکثر فرمانداران و مدیران با عمکلرد موفق آنها همراه نبود ولی از سوی دیگر انتصاب هایی هم وجود داشت که عملکرد موفق آنها باعث رضایتمندی مردم و ایجاد امید در حوزه کاری آنها شد .

بهترین انتصاب های سال 94 در استان مازندران

 


در این مطلب سعی شده است مروری بر بهترین انتصاب های سال 94 در استان مازندران را داشته باشیم.

*** احمد (مجید) حسین زادگان (فرماندار ساری)
 

بهترین انتصاب های سال 94 در استان مازندران

 


یکی از پرحاشیه ترین ولی موفق ترین انتصاب های سال 94 در استان مازندران ، انتصاب حاج مجید حسین زادگان به عنوان فرماندار مرکز استان بود . انتصابی که در کنار ایجاد حاشیه سازی از سوی مخالفان دولت با استقبال بی نظیر مردم ساری همراه بود . حسین زادگان با کوله باری از تجربه بار دیگر به شهرش بازگشت و مسئولیت فرمانداری مرکز استان را بر عهده گرفت . انتصاب حسین زادگان به عنوان فرماندار ساری از آن جهت جز انتصاب های برتر بود که توانست امید را در مرکز استان زنده کند . حسین زادگان با توجه به گذشته ی موفقی که دارد زمینه ساز اقدامات موثری در ساری شد که می توان به حوزه های عمرانی ، درمانی ، راه و ...  اشاره کرد.

*** محمد اسماعیل ابراهیم زاده (مدیرعامل شرکت گاز مازندران)
 

بهترین انتصاب های سال 94 در استان مازندران

 


یکی از بهترین انتصاب هایی که در سال 94 اتفاق افتاد ، حضور مجدد دکتر ابراهیم زاده به عنوان مدیر عامل شرکت گاز مازندران بود . انتصاب دوباره دکتر ابراهیم زاده به عنوان مدیرعامل شرکت گاز مازندران ، از آن دسته انتصاب هایی بود که از ماه های قبل انتظار آن می رفت . حضور دکتر ابراهیم زاده در شرکت گاز مازندران با اقدامات موثری نیز همراه بود . گازرسانی به اکثر روستاهایی که از نبود گاز رنج می بردند و همچنین آغاز گاز رسانی به مناطق صعب العبور مازندران از جمله کارهای موثر ابراهیم زاده در سال 94 بود .

*** سید امیر حسینی جو  (فرماندار ویژه تنکابن و معاون استاندار)

بهترین انتصاب های سال 94 در استان مازندران

 


 
سید امیر حسینی جو از جمله مدیران جوان دولت تدبیر و امید است که فعالیتش در دولت یازدهم را با حضور در فرمانداری عباس آباد آغاز کرد. عملکرد موفق وی در فرمانداری عباس آباد باعث شد تا ربیع فلاح استاندار مازندران به وی اعتماد بیشتری کند و او را به عنوان فرماندار ویژه شهرستان تنکابن و معاون استاندار منصوب کند . حسینی جو در مسئولیت جدیدش هم عملکرد موفق و قابل قبولی داشته است و توانسته در حوزه های مختلف از جمله بهداشت و درمان ، راه و ... اقدامات موثری را در تنکابن زمینه سازی کند.

*** احد جاودانی (مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران)
 

بهترین انتصاب های سال 94 در استان مازندران

 


یک انتصاب خوب کافی بود تا جان دوباره ای به کالبد فرهنگ و هنر مازندران دمیده شود . انتصاب احد جاودانی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مازندران از جمله انتصاب های برتر در سال 94 بود . با آمدن جاودانی اقدامات موثری در حوزه های فرهنگی و هنری استان مازندران انجام شد . همچنین آغاز ساماندهی خبرنگاران نیز از جمله اقدامات موثر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با مدیریت جاودانی است که مطمئناً نتایج مثبت آن را در سال 95 شاهد خواهیم بود. لازم به ذکر است احد جاودانی در نظر خواهی از یکصد کارشناس مازندران که از سوی پایگاه خبری "مازنی خبر" انجام شده بود به عنوان برترین مدیر سال 94 مازندران انتخاب شد.

*** علی شادمان (فرماندار نوشهر)

بهترین انتصاب های سال 94 در استان مازندران

 


 
علی شادمان با عملکرد موثری که در اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری بر جا گذاشته بود ، در سال 94 به عنوان فرماندار دولت تدبیر و امید در شهرستان نوشهر منصوب شد . عملکردهای موثر و قابل قبول شادمان در نوشهر در حوزه های مختلفی اتفاق افتاد که می توان به بازگشائی زیرگذرهای مختلف ، گرفتن مجوز ساخت هتل 5 ستاره ، آسفالت راه های روستائی متعدد و ... اشاره نمود . اقدامات علی شادمان در نوشهر در مدت کوتاهی که از حضورش می گذرد سبب ایجاد شور و امید در این شهرستان ساحلی شده است .

*** مهرداد ابراهیمی (مدیرکل سیاسی - انتخابات استانداری)

بهترین انتصاب های سال 94 در استان مازندران

 


 
انتصاب مهرداد ابراهیمی به عنوان مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری مازندران یکی دیگر از انتصاب های موفق سال 94 در استان مازندران بود . ابراهیمی با توجه به اقدامات موثری که در فرمانداری فریدونکنار انجام داده بود به عنوان مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری مازندران منصوب شد . برگزاری بی حاشیه انتخابات هفتم اسفند در استان مازندران و همچنین ایجاد تعامل بین فرمانداران و بخشداران از جمله اقدامات موثر ابراهیمی در مسئولیت جدیدش بود/ مازنی خبر



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved