Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > عاليجناب؛ از سياست كنار رويد و از مردم عذر خواهي كنيد!

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / نظرگاه / انتخابات
نسخه چاپی
کد خبر : 284
9-01-1403, 19:20
نقدي بر آنچه در فضاي انتخاباتي نوشهر، چالوس و كلاردشت گذشت
عاليجناب؛ از سياست كنار رويد و از مردم عذر خواهي كنيد!

يكي از اصلاح طلبان نوشهر در نامه اي تند به برخي رفتارهاي انتخاباتي يكي از كانديداهاي جبهه اصلاح طلبان در نوشهر، چالوس و كلاردشت اعتراض كرد.

يكي از اصلاح طلبان نوشهر در نامه اي تند به برخي رفتارهاي انتخاباتي يكي از كانديداهاي جبهه اصلاح طلبان در نوشهر، چالوس و كلاردشت اعتراض كرد.
حرف شمال _ علي عادلي فر: عاليجناب بگذاريد باهم مروري كنيم از آنچه كه در چند ماه اخير اتفاق افتاد تا نقد راقم اين سطور با توصيف انچه گذشت به صراط غير حق نجنبد و مخاطبان نامه نگويند شرم باد نويسنده متن را كه واقعيت را وارانه كرد.

در شروع، جنابعالي( يدالله طاهرنژاد) در هر مجلسي كه حضور پيدا ميكرديد آنقدر با اطمينان خبر از تاييد صلاحيت خود ميداديد وجامعه هيجان زده و گرفتار نوستالوژي را با خود همسو كرديد كه تمام جمع بنديها بر اين شد كه يقينا پيروز انتخاباتيد.

 با ورود شما شايعاتي در منطقه مطرح شد كه با وجود عدم صلاحيتهاي گذشته چگونه ميتوانيد از شرايط رد صلاحيت ها عبور كنيد. شايعاتي از اين دست ، كه جنابعالي با نزديكان ايت الله جنتي خويشي نموديد، با ابراهيميان شوراي نگهبان چند بار مذاكره نموديد و حتي اعضاء شوراي نگهبان وعده داده اند كه حتما تاييد ميشويد.

جامعه به شدت هيجاني منطقه با شما همسو شدند و شما را آخرالدواء سرخوردگي خود دانستند و تقريبا تمامي اميدواران به تغيير فضاي موجود تصور ميكردند جنابعالي را به ميداني بفرستد كه رقيب سرسختي دارد رقيبي كه در همسويي افكار عمومي به خود، چيره دست و هنرمند است.

وقتي ثبت نام آغاز شد معدودي از رجل سياسي منطقه كه علاقمند ورود به انتخابات بودند بخاطر ورود شما و به احترام شما از آمدن در كارزار پرهيز كردند در روز ثبت نام هم شاهد همراهي بزرگان منطقه نظير عيسي رمضاني و مهندس محسني و ديگر عزيزان بوديم كه در صورت عدم همراهي با شما هركدام از اين عزيزان متهم به فتنه گري بودند.

در هيأت اجرايي فرمانداري لابي و چانه زني گسترده اي را آغاز كرديد و نقل ميشد٨ به ٤ از هيأت اجرايي راي اعتماد ميگيريد اما از قضا سركنگبين صفراء فزود و نتيجه عكس داد و تمام تلاشهاي فرماندار ، براي تجديد راي گيري بي حاصل ماند و با ٩ راي منفي عدم صلاحيت گرفتيد و فرماندار بيچاره متهم به اهمال شد. 
در هيات نظارت استان هم ،اين شايعه قوت گرفت، كه استاندار شخصا با يكي از مقامات ديني استاني در هيأت نظارت حاضر شدند و قطعا تاييد ميشويد اما باز هم نشد!!
و فرصتها همچنان تباه ميشد و ياران منتظر محكوم به صبوري شدند با اين اوضاع گرد سكوت بر منطقه پاشيده شد.
اما شما قانع نشديد و وعده ها تكرارشد تبليغات قانوني انتخابات آغاز شد، شما بدون تدبير و نيك انديشي دوباره منتظران را منتظر تر ساختيد و آنها هم منتظر دم مسيحايي شما بودند. وعده داديد من دو روز مانده به انتخابات صلاحيت خود را خواهم گرفت.
اما اوج كار شما سخنراني تان در كلاردشت بود در مراسم ضيافت شام خداحافظي، جنابعالي سوار بر سمند سخن شديد و باز هم هيجانات و احساسات را با سخنان پرشور خود به جايي برديد كه عواقب آن تا ٤ سال ديگر زخم ناسوري را بر روح وروان شهروندان منطقه خواهد گذاشت.

بيايم اكنون به بازخواني آن سخنراني بپردازيم؛ فرموديد بنده يك بار دست دكتر محسني را گرفتم و بلافاصله دوره بعد دقيقا همان كار را براي رقيب ايشان دكتر ردايي كردم در ادامه فرموديد من دست مردي نميبينم كه بلند كنم!! و در ميانه سخن زنگ تلفن شما به صدا در امد اين بار سوار بر احساسات مدعوين شديد فرموديد؛ به تهران ميروم تا تاييد صلاحيت بگيرم دوباره نور اميدي بر دل ياران تابيد، و اين انتظار لعنتي و مرگ آور بهترين فرصت هاي ما را تباه كرد هر روز خبرهايي در فضاي مجازي مي امد كه "طاهرنژاد تاييد شد "و عده اي خوش باور در نبود شما در ستاد انتخابات شماجمع ميشدند و اتفاقا براي جماعت احساسي ايراني لذت بخش بود چرا كه هميشه منتظر آبر پهلواني است كه بيايد و تغيير ايجاد كند؛ 
آقاي منوچهر طاهايي اما مانند شما خود را قرباني اين بازي نكرد بازي كه رقيب در زمين ما به راه انداخت او خيلي راحت كنار كشيد، دكتر رياحي بارها به شما پيغام داد كه اگر يك ساعت مانده به انتخابات بياييد كنار ميكشم و از شما دعوت كرد مجموعه يكپارچه باشد اما دريغ از گوش شنوا!!
جناب مهندس اكنون كه اين عبارات را مينگارم با يادآوري آن روزها آه از نهادم بلند ميشود و آتش حسرت وجودم را ميسوزاند كه اين همه خويشتن خواهي براي چه بود !!؟؟
اما اوج فاجعه آنجا بود كه فرموديد: "من دستي نميبينم كه بلند كنم! " شما دستي نديد قبول! اما خيرخواهان اطراف شما كه ديدند و به آن اشاره و تأكيدكردند چرا شماحرمت نگذاشتيد و بر موضع خود پافشاري كرديد.
اكنون به حرمت آن همه احساسات پاكي كه با شما آمدند اما شما آنها را تنها گذاشته ايد از سياست كنار رويد. 
شهروندان منطقه ممكن است شما را ببخشند اما تاريخ سياسي منطقه بعدها وقتي غربال بدست به سراغ شما بيايد نميتواند شما را از قلم بيندازد و فراموش كند/ 
* علي عادلي فر - فعال سياسي 
توضيح : اين يادداشت تنها ديدگاه نويسنده بوده و اين شرايط از سوي حرف شمال براي مخاطبين اين يادداشت فراهم است تا منتشركننده توضيحات و پاسخگويي اين مخاطبين باشد.

عاليجناب؛ از سياست كنار رويد و از مردم عذر خواهي كنيد!

 





بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved