Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > اعتدال و اصلاحات؛ محصول انتخابات دهم

harfeshomal News Agency
حرف شمال

نظرگاه / سیاسی / انتخابات
نسخه چاپی
کد خبر : 283
5-02-1403, 01:16
اعتدال و اصلاحات؛ محصول انتخابات دهم

انتخابات اخیر حماسه اي به نام اعتدال و اصلاحات را در کشور رقم زد.

حرف شمال _ ايمان اسلامی بين: انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري با همه ي فرازونشيب ها و اما و اگرها به پايان خط خود رسيد و در امثر حوزه هاي انتخابيه تكليف كرسي ها مشخص شد.
انچه كه مسلّم است، حضور حماسي و كم نظير ملت بزرگ ايران است كه بازهمچون تاريخ بزرگ خود سربلندو پرافتخار درخشيد و نام ايران را سرخط خبرهاي مهم دنيا كرد.
حماسه اي به نام عشق به پيشرفت ، توسعه و فردايي بهتر براي وطن؛حماسه اي به نام اعتدال و اصلاحات.
مردم و جريانهاي سياسي با حضور خود، دو پيام را مخابره كردند.
پيام اول به دشمنان كشور كه ما همواره پاي ارزشهاي انقلاب و كشور و رهبري ايستاده ايم و در برابر منافع و امنيت كشور با كسي تعارف نداريم و پيام مهم ديگر ، تاكيد مجدد بر گفتمان اعتدال و اصلاح طلبي بود يعني مردم از دلواپسي ها، جنگ و دشمن سازي همه ي دنيا، بالارفتن از ديوارسفارتخانه ها و تنش سازي و هزينه سازي بي مورد براي كشور و ملت و توهين به شخصيت هاي برجسته ي كشور همچون ايت الله هاشمي رفسنجاني، دكتر روحاني ، دكتر ظريف و...به ستوه امده و خواهان تعامل سازنده و احترام متقابل به منافع ملي طرفين ، جذب سرمايه هاي بين المللي و توسعه و پيشرفت كشور نظر دارند.
حال از همه ي عزيزاني كه با پرچم اعتدال و اصلاحات وارد اين عرصه شدند و مردم بار ديگر به انها اعتماد كردند، انتظار است بدور از مسايل سياسي و زدوبندها، بدنبال رفع مشكلات معيشتي مردم، رفع معضلات جوانان و دانشجويان، و رونق اقتصادي را در سرلوحه ي فعاليتهاي خود قرار دهند و دعواهاي سياسي تمام نشدني خود را واردسفره ي مردم نكنند.
از گروههاي سياسي موسوم به دلواپسان كه در اين انتخابات ( نه) بزرگ ملت را شنيدند انتظار ميرود به راي و نظر مردم احترام بگذارند و با منتخبان مردم از همين اول مسير سر ستيز و تقابل و تخريب پيشه نگيرند بلكه به اصلاح ساختارها و انديشه هاي تند خود بپردازند تا بتوانند در جاي ديگر به اين مردم خدمت كنند.
انها بايد بدانند افرادي كه از فيلتر شوراي محترم نگهبان گذشتند و مردم زيادي كه به آنها راي دادند، نه انگليسي هستند و نه امريكايي.
بلكه همه از سرمايه هاي انساني كشور ميباشند كه در سوابق اكثريتشان كه مينگريم ، هم فعاليت انقلابي دارند، هم جانباز و هم ازاده و ايثارگر ميباشند .
ملت بزرگ ايران پس از خلق اين حماسه ي بزرگ ، يك توقع دارد و آن ، اتحاد و همدلي همه ي مسولين قبلي و فعلي ، براي رفع مشكلات كشور و مردم است.
* فعال سیاسی اصلاح طلب

اعتدال و اصلاحات؛ محصول انتخابات دهم

 






بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved