Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > عزل 2 دهیار مازنی به دلیل کارهای تبلیغاتی برای کاندیداهای انتخاباتی!

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اجتماعی / مجلس / انتخابات
نسخه چاپی
کد خبر : 24
31-01-1403, 18:07
عزل 2 دهیار مازنی به دلیل کارهای تبلیغاتی برای کاندیداهای انتخاباتی!

دو دهیار مازنی بدلیل حمایت از کاندیداهای انتخاباتی و کارهای تبلیغاتی از سمت خود عزل شدند.

جواد واحدی فرماندار ساری در جلسه شورای اداری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور ، به طوفان اخیر در شهرستان ساری اشاره کرد و افزود : از دستگاه های خدمات رسان که در حادثه طوفان اخیر به خوبی عمل کردند تقدیر می کنم.

وی ادامه داد : بیشترین خسارت طوفان اخیر را در مرکز استان شاهد بودیم.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به بازگشائی مدارس در اول مهر ماه ، تصریح کرد : از مدیران آموزش و پرورش انتظار می رود که فضای مهر را به بهترین شکل برای دانش آموزان آماده کنند.

واحدی اظهار داشت : بعد از حضور مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران شاهد تغییرات مثبت زیادی در این دستگاه بودیم.

نماینده عالی دولت در ساری با تاکید بر اینکه سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش می باشد ، ادامه داد : این سند می تواند راهگشا خیلی از مباحث آموزش و پرورش در ساری باشد.

فرماندار ساری با بیان اینکه از آموزش های تک بعدی باید پرهیز کرد ، اظهار داشت :‌ تنها آموزش نیاز دانش آموزان ما نمی باشد .

واحدی با تاکید بر اینکه آموزش ابتدائی سنگ بنای تعلیم و تربیت محسوب می شود ، تصریح کرد :‌ در حوزه آموزش ابتدائی با کمبود نیروی انسانی متخصص رو به رو هستیم.

وی افزود : در بحث ثبت نام اول مهر ، مدیران آموزش و پرورش شهرستان ساری به خانواده های کم بضاعت و بی سرپرست توجه ویژه ای داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساری با تاکید بر اینکه امکانات آموزشی در مرکز استان باید بهبود یابد ، اظهار داشت : مهندسی فرهنگی باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

واحدی ادامه داد : در دولت تدبیر و امید برنامه های فرهنگی در راس کار مدیران قرار گرفته است.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه 3 اصل بی طرفی ، امانتداری و قانونمداری در انتخابات آتی باید در دستور کار مدیران دولتی قرار بگیرد ، گفت : 2 دهیار شهرستان ساری به دلیل کارهای تبلیغاتی برای کاندیداهای مجلس عزل شدند.

وی با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم باید در راستای کار مدیران قرار بگیرد ، افزود : دستگاه های مربوطه با قدرت جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز بایستند.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved