Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > ملاک صلاحیت افراد، نام اشخاص نیست

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / مجلس / سیاسی / انتخابات
نسخه چاپی
کد خبر : 198
1-02-1403, 16:30
حجت الاسلام مشایخ؛
ملاک صلاحیت افراد، نام اشخاص نیست

امام‌جمعه نوشهر افزود: انقلاب اسلامی به‌وسیله اشخاص شناخته نمی‌شود بلکه انقلاب اسلامی بر اساس ملاک و معیار است.

امام‌جمعه نوشهر گفت: انقلاب اسلامی به‌وسیله اشخاص شناخته نمی‌شود بلکه انقلاب اسلامی بر اساس ملاک و معیار است.
امام‌جمعه نوشهر با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکا در جزیره فارسی آب‌های جنوبی ایران گفت: جمهوری اسلامی با آنان با مردانگی و انسانی برخورد کرد.
به گزارش حرف شمال، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان نوشهر افزود: در این حوادث منطقه، پیام این دستگیری بااهمیت است و مهم‌ترین حرف ایران حرف منطق ایران است و با مردانگی برخورد کرد و با اسرا یک برخورد اسلامی و انسانی که برگرفته از آموزه‌های دین است شد.

ملاک صلاحیت افراد، نام اشخاص نیست

 

وی با اشاره به انتخابات و مراحل اجرایی انتخابات گفت: بررسی صلاحیت‌ها و عدم صلاحیت‌ها گاهی صحبت از حق‌الناس می‌شود البته این حق‌الناس یک نگاه دوسویه که بین حاکمیت و نظام و مردم و داوطلبین جاری است.
وی با اشاره به انتخاب افراد صلاح افزود: برای مشخص شدن افراد صالح باید غیر صالحین حذف شوند.
حجت‌الاسلام مشایخ با اشاره به خصوصیات مجلس آینده گفت: مجلسی می‌خواهیم متشکل از نمایندگان مستقل، دین‌دار، ولایت‌فقیه باشد و تلاش کنند همه دستاوردهای مجلس در جهت مقابله با دشمن باشد.
وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور بصیرتی‌شان و دشمن‌شناسی مردم در انتخابات مجلس به‌طور حتم انقلاب اسلامی را در برابر هجمه‌ها و بدخواهان نظام و استعمارگران مستحکم خواهد کرد.
امام‌جمعه نوشهر افزود: انقلاب اسلامی به‌وسیله اشخاص شناخته نمی‌شود بلکه انقلاب اسلامی بر اساس ملاک و معیار است و هر فرد و شخصی که در ملاک و مسیر انقلاب و امام و رهبری باشند مورد تأیید هستند.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved