Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > مازندران سومین استان "بیکار" کشور شد / کارنامه غیر قابل قبول دولت و نمایندگان مجلس در مازندران

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / حرف شمالی ها / فرهنگ و هنر / سیاسی
نسخه چاپی
کد خبر : 179
10-01-1403, 19:16
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران:
مازندران سومین استان "بیکار" کشور شد / کارنامه غیر قابل قبول دولت و نمایندگان مجلس در مازندران

تناقض در حرف و عمل کم کم به یک رویه ثابت در میان مسئولان استان مازندران تبدیل شده است.

به گزارش حرف شمال، تناقض در حرف و عمل کم کم به یک رویه ثابت در میان مسئولان استان مازندران تبدیل شده است.

این عزیزان از هر تریبونی که گیرشان می آید صحبت از کارنامه درخشان دوران مدیریتشان می کنند و اینکه در زمان حضورشان در مسئولیتهای محوله توانسته اند "علیرغم" تمام مشکلات اقتصادی و سیاسی به همراه بی وفایی باد و باران و خشکسالی و تحریم های فلج کننده ،استان را به بهترین نحو ممکن اداره کنند و شاخص های توسعه ای را یکی پس از دیگری فتح نمایند.
 

مازندران سومین استان "بیکار" کشور شد / کارنامه غیر قابل قبول دولت و نمایندگان مجلس در مازندران

 

 
از سرمایه گذاری هزاران میلیارد تومانی تا طرح شگفت انگیز پرورش ماهی در قفس! گرفته تا احداث فرودگاه در تک تک شهرهای مازندران و مترو و آزاد راه تهران شمال را به عنوان رزومه دوران مدیریتشان نام می برند.
منتها معجزه هنگامی رخ میدهد که با تمام این کارهای خارق العاده و زیربنایی تعداد بیکاران و گرفتاران استان هر روز بیشتر می شود و استان ما با سرعت باور نکردنی به سمت یک ورشکستگی تمام عیار حرکت می کند.
اگر به تبلیغات نمایندگان فعلی استان که با توجه به ارائه رسمی این آمارها همچنان خود را فاتح میدان نبرد اقتصادی می دانند دقت کنید متوجه می شوید که هیچکدامشان از ضعف عملکردی و ناتوانی در انجام وظایف محوله سخن نمی گویند.
متفقا بر این باورند که دستاوردهای مدت جلوسشان بر صندلی های نمایندگی بی نظیر بوده است. استاندار محترم مازندران هم که نشان داده است به هیچ وجه کم نمی آورد و در سخت ترین شرایط  و در برابر اسناد و مدارک هم خم به ابرو نیاورده و منتقدان را "بدخواهان" توسعه مازندران می داند.
استاندار محترم مازندران جناب آقای ربیع فلاح جلودار و نمایندگان عزیز مجلس شورای اسلامی! الحق و الانصاف اصرار بر نشستن شما روی صندلی هایی  که برای مازندران خروجی قابل قبولی نداشته است را برای مردم بازگو کنید. شاید یک نکته ای چیزی در میان باشد که ما هنوز از کشف آن عاجزیم. بیکاری و بی پولی مردم مازندران را به ستوه آورده است. لطفا کمی به خودتان بیایید /منبع وارش نیوز
 

مازندران سومین استان "بیکار" کشور شد / کارنامه غیر قابل قبول دولت و نمایندگان مجلس در مازندران

 

 



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved