Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > نقش موثر رسانه ها در ايجاد شور و نشاط انتخاباتي / فعاليت 9 حوزه انتخابيه اصلي و 47 حوزه فرعي در انتخابات مازندران

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / خبر تاپ اصلی / مجلس / سیاسی / انتخابات
نسخه چاپی
کد خبر : 155
10-01-1403, 16:23
دکتر علیرضا یونسی عنوان کرد؛
نقش موثر رسانه ها در ايجاد شور و نشاط انتخاباتي / فعاليت 9 حوزه انتخابيه اصلي و 47 حوزه فرعي در انتخابات مازندران

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران، گفت: مازندران، آمادگي لازم براي برگزاري انتخاباتي قانونمند، امن و توام با حضور حداكثري و پرشور مردم را دارد.

عليرضا يونسي رستمي، در جلسه شوراي اطلاع رساني استان، مشاركت 76 درصدي مردم مازندران در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، شركت 78 درصدي در انتخابات دوره چهارم مجلس خبرگان رهبري و حضور 93 درصدي در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري كه سهم بالايي در خلق حماسه سياسي در خرداد 92 داشتند، نشانگر آن است كه مردم ولايتمدار استان در كنار مردم مومن و انقلابي ايران همواره پرشور ترين جلوه هاي حضور در انتخابات را به نمايش گذاشته اند.

يونسي، با اشاره به اين كه مازندران داراي 9 حوزه انتخابيه اصلي و 47 حوزه فرعي است، بيان داشت: جلسات ستاد انتخابات استان و كميته هاي 6 گانه ي زير مجموعه آن به طور منظم و با حضور فرمانداران حوزه انتخابيه تشكيل مي شود.
 

نقش موثر رسانه ها در ايجاد شور و نشاط انتخاباتي / فعاليت 9 حوزه انتخابيه اصلي و 47 حوزه فرعي در انتخابات مازندران

 

 
وي برگزاري آزمون سراسري قانون انتخابات براي فرمانداران و بخشداران، برگزاري همايش 2 روزه انتخابات استان هاي مازندران، سمنان و گلستان با حضور اعضاي هيات مركزي اجراي انتخابات وزارت كشور، فرستادن برخي افراد به دوره هاي آموزشي اجراي انتخابات و ... را از جمله برنامه ها و دوره هاي آموزشي برگزار شده براي مجريان انتخابات در استان برشمرد و ياد آور شد: تمامي نقاط در حوزه هاي انتخابيه استان به لحاظ مخابراتي مورد بررسي قرار گرفت و ضمن شناسايي نقاط كور، تدابير لازم براي رفع مشكل در اين خصوص اتخاذ گرديد.
رييس ستاد انتخابات استان، با بيان اين كه مشي دولت و سياست نظام، برگزاري انتخاباتي پرشور، صد در صد قانوني و در امنيت كامل است، خاطر نشان ساخت: از ظرفيت شوراهاي شهر و روستا در راستاي تحقق اين مهم بهره گيري مطلوب شود و در حوزه تبليغات شهري، مبنا و اساس كار، قانون باشد.
معاون استاندار، با اشاره به اين كه بايد زمينه را براي مشاركت بيشتر احزاب و گروه هاي سياسي قانوني به منظور جلب مشاركت آحاد مردم در انتخابات فراهم كرد، تصريح نمود: شور و نشاط انتخاباتي بايد در فضاي دانشگاه ها و مدارس ايجاد شود.
وي با بيان اين كه برآنيم تا شايسته ترين، پاك دست ترين و متعهد ترين افراد در هيات هاي اجرايي شهرستان به كار گمارده شوند، گفت: از رسانه هاي استان به خاطر انعكاس اخبار انتخابات قدرداني مي كنم و از همه رسانه هاي مازندران مي خواهم تا با اختصاص بخشي از فعاليت ها به انتخابات 94، ما را در برگزاري هرچه پرشورتر اين رويداد مهم سياسي ياري و همراهي نمايند.
يونسي بر برگزاري دوره هاي آموزشي براي خبرنگاران به منظور انعكاس بهتر حقايق تاكيد كرد و با اشاره به اين كه رسانه ها نقش مهمي در دميدن روح اميد به آينده در جامعه دارند و بايد از انعكاس اطلاعات شبهه ناك و غير واقعي پرهيز نمايند، گفت: در خصوص وضعيت انتخابات، به زودي نشستي را با رسانه هاي استان برگزار خواهيم نمود.
وي، افزود: رسانه ها در ايجاد شور و نشاط انتخاباتي سهم بزرگي دارند و بايد با جديت در اين راستا اهتمام نمايند.
رييس ستاد انتخابات استان، بر فراهم نمودن زمينه هاي بهره گيري از ظرفيت سازمان هاي مردم نهاد در راستاي ايجاد فضاي پرشور انتخاباتي و تهييج مردم براي حضور در اين صحنه، افزود: از ظرفيت و توانمندي همه دستگاه هاي اجرايي بويژه نهادهاي تبليغي، فرهنگي و اطلاع رساني در اين راستا استفاده شود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، خاطر نشان كرد: نهادها و سازمان هاي دولتي، حق استفاده از امكانات دولتي، له و يا عليه هيچ كانديدا و داوطلب انتخابات را ندارند و ستاد به طور روزانه و مستمر تخلفات در اين خصوص را رصد، ثبت و در صورت لزوم با متخلف برخورد خواهد نمود.
در اين جلسه كه برخي مديران ستادي استانداري، دستگاه هاي اجرايي و بعضي مشاورين اطلاع رساني شورا حضور داشتند، احمد مظفري، مدير كل روابط عمومي استانداري و دبير شوراي اطلاع رساني استان، آماري از انتشار اخبار استان در رسانه هاي مازندران ارايه نمود و اعضاء نيز نقطه نظرات و ديدگاه هاي خود را بيان كردند.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved