Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > نمایشگاه پوشش اسلامی در شهرستان های مازندران برگزار شود

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / فرهنگ و هنر
نسخه چاپی
کد خبر : 137
9-01-1403, 18:28
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:
نمایشگاه پوشش اسلامی در شهرستان های مازندران برگزار شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: نمایشگاه پوشش اسلامی به‌صورت مستمر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری‌ها با ارائه فضای مناسب در شهرستان‌ها برگزار شود.

مریم جمشیدی بعدازظهر یکشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در سالن شماره یک استانداری مازندران افزود: برای ایجاد تحول در جامعه باید طراحان لباس و پوشش اسلامی و ایرانی حمایت شود.

وی بابیان اینکه تبلیغات شهری در سطح استان مازندران انجام‌نشده است، اظهار داشت: باید از برندهای ایرانی که در کوچه و پس‌کوچه‌ها برای صدور مجوز با مشکل مواجه‌اند حمایت و از برندهای غیرمجاز به‌ویژه در شهرهای ساحلی جلوگیری شود.

 

نمایشگاه پوشش اسلامی در شهرستان های مازندران برگزار شود

 

 

وی با اعلام اینکه باید تیزرهای تبلیغاتی صداوسیما مطابق با ذائقه دهه ۹۰ باشد نه برای دهه ۲۰ که هیچ جاذبه‌ای برای نسل سومی‌ها نداشته است، تصریح کرد: باید نمایشگاه‌های عفاف و حجاب تلفیقی برای آقایان و بانوان و کارگاه‌های توجیهی برای آن‌ها برگزار شود.

جمشیدی بابیان اینکه پرداختن به مقوله عفاف با رفتار واقعی جامعه اسلامی، مقوله حجاب را به دنبال خواهد داشت، اذعان داشت: با توجه به آسیب‌شناسی انجام‌شده مقوله حجاب و عفاف را نباید یک مقوله زنانه نگاه کنیم زیرا آسیبی که این روند به ارزش‌ها وارد می‌کند از ضد ارزش بودن بی‌حجابی بیشتر است.

همچنین فرماندار نور بابیان اینکه شئون اسلامی و نظارت بر آن موردتوجه جدی قرار گیرد، گفت: باید دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را به‌درستی انجام دهند و این وظایف به دستگاه‌های نظارتی سوق داده نشود.

هادی خنجری با اعلام اینکه تمام نگرانی‌های متولیان امر در شهرستان ناشی از وجود شش موسسه عالی و دانشگاهی است، اظهار داشت: متأسفانه هیچ مراقبت و نظارتی در دانشگاه‌ها صورت نمی‌گیرد و دغدغه همه مسئولان اجرایی مهار حوزه‌های مختلف است.

وی بابیان اینکه باید از حضور نخبگان در چنین جلساتی استفاده کنیم، تصریح کرد: آنچه امروز چهره شهر و جامعه را مخدوش کرده است دغدغه‌های ماست و شاهد موضوعاتی در جامعه هستیم که گاهی به سمت بن‌بست می‌رود.

خنجری بیان کرد: تنها دستگاه حمایتی نمی‌تواند اعمال حاکمیت کند بلکه باید همه دستگاه‌های اجرایی حمایت کنند.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved