Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > جشنواره" اولین واژه آب" در آمل برگزار شد

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / فرهنگ و هنر
نسخه چاپی
کد خبر : 134
9-01-1403, 15:49
جشنواره" اولین واژه آب" در آمل برگزار شد

جشنواره" اولین واژه آب" در آمل با همت شرکت آبفای استان، شهرستان آمل و اداره آموزش و پرورش آمل و با همکاری تشکل های مردم نهاد برگزار شد.

جشنواره" اولین واژه آب" در آمل با همت شرکت آبفای استان و  شهرستان آمل و اداره آموزش و پرورش آمل و با همکاری تشکل های مردم نهاد برگزار شد.
جشنواره نمادین " اولین واژه آب" روز گذشته در آمل به میزبانی دبستان دخترانه فرسیو شهرستان آمل و با همکاری تشکل های مردم نهاد استان با مدیریت دکتر علی فلاح و شرکت آب و فاضلاب استان و آمل و اداره آموزش و پرورش آمل برگزار شد.
در این جشنواره فرهنگی و دانش آموزی که با حضور دانش آموزان و مسوولین استانی و شهرستانی برگزار شد، چهره ی نام آشنای تشکل های مردمی استان و آمل، مریم پروین مدیر عامل انجمن حفظ و توسعه ی حقوق شهروندی مازندران به نمایندگی از گروه آب در باره اهمیت آب در زندگی و ضرورت رفتار صحیح با آب و ترویج فرهنگ استفاده مناسب از آب سخن گفت.
در این جشنواره که همزمان در 13 استان کشور برگزار شد، محمودی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران، زروکی مدیر آب و فاضلاب شهری و صالحی مدیر آب و فاضلاب روستایی آمل و محمد نسب رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل حضور داشتند.
اجرای سرود دانش آموزی و مسابقه فرهنگی با موضوع آب و اهدای جوایز به دانش آموزان بخش دیگری از این جشنواره بود. پایان بخش این مراسم، به صدا درآمدن نمادین زنگ آب توسط مسوولین و با حضور مریم پروین مدیر عامل انجمن حفظ و توسعه ی حقوق شهروندی مازندران بود.

جشنواره" اولین واژه آب" در آمل برگزار شد

 

جشنواره" اولین واژه آب" در آمل برگزار شد

 




بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved