Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > برد حق مسلم گل ریحان بود/بازی به بازی جلو می رویم

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / کانال رویداد / ورزش
نسخه چاپی
کد خبر : 1114
1-02-1403, 10:12
کیانوش رحمتی؛
برد حق مسلم گل ریحان بود/بازی به بازی جلو می رویم

کیانوش رحمتی مربی گل ریحان البرز در رابطه با دیدار برابر فجرسپاسی گفت که برد این مسابقه حق ما بود.

حرف شمال_ اسماعیل بابایی دوست؛ تیم فوتبال گل ریحان البرز از بازی لیگ دسته اول کشور روز گذشته به مصاف فجرسپاسی شیراز رفت که البرزی ها با نتیجه دو بر صفر پیروز میدان شدند تا همچنان از شانس صعود بهره مند باشند.
کیانوش رحمتی مربی گل ریحان در گفتگو با حرف شمال گفت: دو روز قبل از مسابقه تمرین مناسبی همراه با کارهای تاکتیکی انجام دادیم چه بسا چند جلسه از تمرین تیم برگزار نشد. با توجه به تمام فشارهایی که به روی بازیکنان بود به بهترین شکل وظایف خود را در زمین پیاده کردند و علاوه بر اینکه تیم فجرسپاسی نیز تیم خوبی می باشد توانستیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم و بدون شک این سه امتیاز حق مسلم گل ریحان بود.
 
مربی گل ریحان در ادامه افزود: شانس کمی برای صعود داریم چون فشاری را نباید به بازیکنان بیاوریم. به هر حال بازی به بازی پیش می رویم تا اینکه ببینیم در آینده چه رقم خواهد خورد. در ادامه نیز تمام تلاشمان را برای کسب نتایج مطلوب انجام خواهیم داد ولی برای صعود هیچ فشاری به بازیکنان وارد نمی کنیم.

رحمتی در رابطه با پروتکل های بهداشتی به عنوان تیم میزبان در بازی روز گذشته گفت: قبل از آغاز بازی در رابطه با رعایت پروتکل های بهداشتی اینطور تصور می کردم که تنها اقدامات ذهنی است که فقط برای به تمام رساندن بازی هاست ولی بر خلاف تصورم همه نکات رعایت شد و شرایط برای برگزاری یک بازی فوتبال محیا بود.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved