Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > افزایش نرخ شن و ماسه در مرزن آباد نگران کننده است!

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / کانال رویداد / اجتماعی
نسخه چاپی
کد خبر : 1098
9-01-1403, 13:45
مدیر کل صمت استان مازندران بخواند؛
افزایش نرخ شن و ماسه در مرزن آباد نگران کننده است!

افزایش یک شبه نرخ شن و ماسه در معادن مرزن آباد و تاثیر مستقیم آن بر روند ساخت و ساز در غرب مازندران باعث نگرانی فعالان صنعت ساختمان سازی و دیگر سازه ها و ابنیه شده است.

حرف شمال_ روح الله سلطانی لشکناری؛ خطاب به آقای مدیرکل صنعت و معدن و تجارت مازندران باید گفت که چگونه در تصمیمات خودتان صنعت و تجارت را تفکیک نموده اید آنهم در سالی که مقام معظم رهبری جهش تولید نامگذاری نموده است، در روزهای اخیر قیمت شن و ماسه در غرب استان یک شبه و بصورت نجومی از تناژ 38 هزار تومان به 65 هزارتومان رسیده است.
 
این تصمیم یک شبه عامل توقف ساخت و ساز خواهد شد و پیامدهای آن بیکاری کامیون داران و کارگران ساختمانی که پس از حدود سه ماه به مشاغل خود باز گشته بودند و صنعت ساختمان را بابیش از 450 شغل مرتبط فدای سود افراد معدودی بنام معدن دار نمودید.
اگر صنعت ساختمان متوقف شود با کدامین حلقه مدیریتی حضرتعالی تجارت ساختمان و بازار کار های مرتبط آن خواهد چرخید و این نرخ نجومی توسط کدامین کارگروه شما مصوب گردیده است!  
 آقای مدیر کل، خود را جای مردم قرار دهید وبعد تصمیمگیری نمایید، لذا استدعا میشود قبل از ورود نهادهای نظارتی نسبت به تعیین تکلیف موضوع اقدام عاجل فرموده تا زیانش بیش از این دامنگیر مردم نشود.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved