Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > نوشهر تبدیل به قطب بی بدیل کانوپولوی کشور شده است

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / کانال رویداد / ورزش
نسخه چاپی
کد خبر : 1084
31-01-1403, 01:52
مربی سرشناس مازندرانی؛
نوشهر تبدیل به قطب بی بدیل کانوپولوی کشور شده است

کانوپولو جوانان نوشهر اکنون یکی از قطب های این رشته در سطح کشور شده است.

حرف شمال_ مربی کانوپولو هیات قایقرانی استان مازندران با تقدیر از حمایت های فدراسیون و تربیت بدنی ارتش در رابطه با توسعه کانوپولو در نوشهر گفت: با حمایت هایی که انجام شد توانستیم اردوگاه شهید رسولی را راه اندازی و تهیز کنیم و اکنون فکر می کنم یکی از مراکز مهم پرورش استعدادهای کانوپولو حتی در کشور محسوب می شود.

مصطفی حق جو گفت: مازندران از ابتدا جزو بهترین ها در کانوپولو ایران بوده و همیشه در مسابقات و لیگ عنوان دار بوده و شرکت کرده است. معمولا هم از مازندران در تیم های ملی ورزشکار داشتیم.

 

وی ادامه داد: اما در چند سال اخیر با حمایت تربیت بدنی ارتش و آغاز فعالیت اردوگاه شهید رسولی، در رده های پایه شروع به فعالیت کردیم و توانستیم ورزشکاران زیادی را جذب کانوپولو کنیم.

حق جو در خصوص فعالیت کانوپولو مازندران اظهار کرد: تاکنون از تیم اردوگاه شهید رسولی نوشهر حدود 30 قایقران که همگی زیر 18 سال هستند به کانوپولو معرفی شدند و در تیم های باشگاهی و تیم ملی حضور پیدا کردند و از بین آن ها 10 نفر توانستند در مسابقات سطح آسیا عنوان دار باشند.

وی ادامه داد: ما توانستیم در پیست کانوپولو نوشهر میزبان اردوهای ملی در بخش بانوان و آقایان باشیم و این ظرفیت وجود دارد که مسابقات کشوری را در این محل میزبانی کنیم.

حق جو در خصوص برنامه های پیش روی کانوپولو نیز گفت: با فعالیت هایی که انجام شده جوانان زیادی در نوشهر به کانوپولو علاقه مند شدند و برنامه داریم با همکاری پیشکسوتان هیات مازندران با جذب جوانان بیشتر و استعدادیابی در رده سنی زیر 14 سال پشتوانه خوبی برای تیم هیات فراهم کنیم.

وی ادامه داد: اکنون با تلاش خود بچه ها فعالیت ها را دنبال می کنیم. حتی قایق های فرسوده و مستعمل را تعمیر می کنیم و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. با این کار توانستیم کمبود تجهیزات را جبران کنیم و با آموزش جوانان، قایقرانی را در نوشهر گسترش می دهیم.

حق جو همچنین گفت: ظرفیت خوبی در قایقرانی استان مازندران به عنوان یکی از استان های دارای منابع آبی ایجاد شده و ما هم سعی می کنیم به نوبه خودمان دینمان به قایقرانی ادا کنیم و تجربیات را در اختیار جوانان علاقه مند قرار دهیم.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved