Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه نوشهر

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / کانال رویداد / اجتماعی
نسخه چاپی
کد خبر : 1078
1-02-1403, 13:18
فرمانده سپاه نوشهر خبر داد:
توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه نوشهر

فرمانده سپاه نوشهر با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: تعداد 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان نوشهر در شهر و روستا در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع می‌شود.

حرف شمال_ حسین جناسمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان در کمک به نیازمندان اظهار کرد: در این راستا رزمایش کمک‌های مومنانه که توسط خیرین جمع آوری شده است که در چهار مرحله زمانی توسط تمامی پایگاه و حوزه‌ها اجرا خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه در روز پنج هفته آینده در رزمایش کمک مومنانه نخستین مرحله اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در هر مرحله ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین جامعه هدف روستایی و شهری این شهرستان که از قبل شناسایی شده اند توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه نوشهر خاطرنشان کرد:  توزیع این اقلام معیشتی بین افرادی که شغل و معیشت خود را در اثر کرونا در سطح شهرستان از دست داده‌اند و همچنین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و زندانیان در پنج شنبه هفته آینده قبل از ماه رمضان، شب  پانزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد امام حسن، هیجدهم و بیست و نهم ماه مبارک رمضان و مرحله آخر در غروب روز عید فطر اجرا خواهد شد.

جناسمی گفت: این بسته‌های معیشتی شامل مرغ، برنج، روغن، خرما، پنیر و ماکارانی است که با همکاری خیرین و مردم تامین و آماده شد و توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه از پنجم اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از  ۳ هزار بسته کالا  نیز بین خانواده‌های نیازمند شهرستان توزیع شده است، ادامه داد: یک هزار نفر بسیجی در قالب ۷۰ کارگاه خیاطی شهرستان در این مدت  بیش از ۱۵۰ هزار ماسک و یک هزار و ۴۸۰ دست گان (لباس جراحی) به همراه ۶۰ هزار دستکش، کلاه و پاپوش منطبق با استانداردهای بهداشتی تولید شد و به صورت رایگان در اختیار مردم و مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان قرار گرفته است.
فرمانده سپاه نوشهر  از اجرای شش مرحله ضدعفونی تمامی سطح شهرستان توسط بیش از ۵ هزار نیروی بسیجی تاکنون خبر داد و گفت: هفتمین مرحله ضدعفونی سطح شهرستان امروز پنج شنبه اجرا خواهد شد.

جناسمی تاکید کرد: بسیج جامعه زنان علاوه بر توزیع ماسک و دستکش خانه به خانه در روستاها و شهر، ۱۷ هزار بسته بهداشتی و نیز ۸ هزار بروشور پیشگیری از کرونا به همراه دعای هفتم سجادیه در این مدت توزیع کرده اند.

وی یادآور شد: یکصد بازرس بسیجی نیز در راستای اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا در جایگاه های عرضه سوخت خودرو، نانوایی‌ها و بازارهای روز شهرستان نظارت و کنترل دارند.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved