Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > رزمایش دفاع کوی و برزن در منطقه نوشهر برگزار می شود

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه
نسخه چاپی
کد خبر : 107
1-02-1403, 12:45
فرمانده سپاه نوشهر خبر داد؛
رزمایش دفاع کوی و برزن در منطقه نوشهر برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر از آغاز رزمایش دفاع کوی و برزن از صبح پنجشنبه 7 آبان در منطقه عمومی شهرستان نوشهر خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی خبرنگاران از آغاز رزمایش دفاع کوی و برزن از صبح پنجشنبه در منطقه عمومی شهرستان نوشهر خبر داد.

سرهنگ مرتضی رمضانی افزود: این رزمایش با استعداد سه گردان بیت المقدس با استقرار بسیجیان و نیروهای نظامی در محل سپاه ناحیه نوشهر آغاز خواهد شد و با پیاده روی بسمت محل رزمایش شروع خواهد گردید.
 

رزمایش دفاع کوی و برزن در منطقه نوشهر برگزار می شود

 

 وی افزود: رزمایش بسیجیان نوشهر بمدت دو روز در تاریخ های ۷ و ۸ آبان ماه در منطقه عمومی تازه آباد و امامزاده محمد برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه نوشهر با اشاره به جزییات رزمایش دفاع از کوی و برزن گفت: در دو روز اخیر صبحگاه مشترک،کلاس های آموزشی،دوره های بصیرتی،برگزاری ادعیه، کلاس های تئوری،رزمایش دفاع کوی و برزن و مقابله با نا آرامی ها و اغتشاشات خواهد بود.
فرمانده سپاه ناحیه نوشهر در بخش دیگر با اشاره به تفکر عاشورایی انقلاب اسلامی و رسالت بسیج بر اساس همین تفکر عاشورایی گفت: انقلاب اسلامی با تفکر عاشورایی حضرت امام (ره) به پیروزی رسید و امروز هم همین تفکر عاشورایی که راهبرد اصلی و اساسی بسیج و سپاه است در معادلات منطقه و جهان همین تفکر بسیجی انقلاب اسلامی ایران، نقش الگویی و در مسیرمقابله ظلم و استبداد و استعمارگری شده است.
سرهنگ رمضانی با بیان آنکه بسیج تفکر عاشورایی حضرت امام راحل است و تاکنون توانسته بسیاری از سنگرهای کلیدی جهان را فتح کند افزود: تا زمانیکه پرجم تفکر بسیج در اهتزاز است و این حرکت ناب اسلام عزیز که ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد پابرجاست همواره تمامی تهدیدات و تحریم های دشمن و استکبارجهانی نقش بر آب خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه بسیج و فرهنگ بسیج همواره چشم بینای انقلاب اسلامی است تاکید کرد: همین تفکر بسیج و سپاه باعث شده تا راه های مقابله با نفوذ جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی و ملت بسته بماند و ایستادگی صورت گیرد.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved