Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > نواختن زنگ شاد از فردا در مازندران

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / کانال رویداد / اجتماعی
نسخه چاپی
کد خبر : 1066
9-01-1403, 14:53
نواختن زنگ شاد از فردا در مازندران

دانش آموزان مازندرانی از فردا ۱۶ فروردین‌ماه به مدرسه شاد می‌روند.

حرف شمال _علیرضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس وزارت آموزش‌وپرورش اقدام به راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی شاد در ۵ پیام رسان داخلی کرده است.

 
وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه از فردا ۱۶ فروردین ماه در استان آغاز می‌شود، افزود: مربیان پیش‌دبستانی، آموزگاران و دبیران با وارد شدن به سامانه سناد یکی از شبکه‌های پیام رسان گپ، آی گپ، بله، سروش و روبیکا را رانتخاب و از این طریق به نوآموزان، دانش‌آموزان و هنرآموزان آموزش می‌دهند.

سعدی‌پور ادامه داد: مدیران در این سامانه، اطلاعات معلمان و کلاس‌ها را بارگزاری می‌کنند و خانواده‌ها نیز به پیام رسان مورد نظر معرفی می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: دانش‌آموزان باید طبق ساعت حضور در مدارس در شبکه پیام رسان انتخاب شده آنلاین باشند.

وی با بیان اینکه تعداد دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی ندارند بسیار اندک است، افزود: در مناطق دوردست که دانش آموزان به اینترنت دسترسی ندارند این آموزش‌ها از شبکه آموزش و شبکه چهار صدا و سیما در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

سعدی پور گفت: برای دانش آموزانی که به اینترنت و شبکه‌های تلویزیونی دسترسی ندارند نیز بسته‌های آموزشی تهیه و به منازل دانش آموزان ارسال می‌شود.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved