Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > بیمارستان صحرایی در غرب مازندران ایجاد می شود

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / خبر تاپ اصلی / اجتماعی / سیاسی
نسخه چاپی
کد خبر : 1056
10-01-1403, 14:50
استاندار مازندران:
بیمارستان صحرایی در غرب مازندران ایجاد می شود

استاندار مازندران گفت: بیمارستان صحرایی برای خدمات دهی به بیماران کرونایی در غرب استان راه اندازی می شود.

به گزارش حرف شمال، احمد حسین زادگان صبح پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان با بیان این که هیچ راهی بهتر از ماندن در خانه برای مهار کرونا نیست، افزود: امسال مردم استان عید را به صورت مجازی برگزار کنند.

 

حسین زادگان با اشاره به این که خوشبختانه با رعایت مردم در چهارشنبه آخر سال، شاهد کمترین سوانح و حوادث بودیم، گفت: مدیران دستگاه‌ها در عید نوروز باید آماده باش و خدمت رسان باشند.

وی با بیان این که تعطیلات معنا ندارد، یادآور شد: سفر به مازندران در این شرایط هیچ لذتی نخواهد داشت و توام با خطرات جدی برای سلامت عمومی است.

استاندار با تاکید بر این که ایجاد بیمارستان صحرایی در غرب مازندران اجرایی شود، اظهار داشت: امکانات بهداشتی مورد نیاز کارکنان جایگاه‌های سوخت تا ظرف ۲۴ ساعت آینده توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی فراهم شود.

فرمانده قرارگاه زیستی استان مازندران، افزود: کمیته روستایی ستاد توجه به وضعیت روستاها را با توجه به آغاز فصل کشاورزی مورد توجه ویژه قراردهد.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved