Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > بوی عیدی؛ بوی توپ؛ بوی کاغذ رنگی؛ در عیدانه کروناویروس

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / نظرگاه / اجتماعی
نسخه چاپی
کد خبر : 1055
4-02-1403, 20:10
بوی عیدی؛ بوی توپ؛ بوی کاغذ رنگی؛ در عیدانه کروناویروس

تا پیش از قریب یک‌ماه پیش، شهرِ "ووهان چین" شاید ناشناخته‌ترین مکان در جهان هستی بود اما کرونا با بال‌های خفاشی خودش، او را به دنیا معرفی کرد.

حرف شمال _روح الله سلطانی لشکناری/ "کرونا" میهمان ناخوانده، به کشورمان آمد؛ اما غریبانه عزیزان ما را با خود برد! ویروسی که همانند خفاش، فعلا در ظلمات هست و پادزهری برای مقابله با آن در جهان -تا این‌لحظه- کشف نشد و خفاش‌وار در تاریکی کمین می‌کند و مردم را مظلومانه می‌بلعد!!

 
 تا پیش از قریب یک‌ماه پیش، شهرِ "ووهان چین" شاید ناشناخته‌ترین مکان در جهان هستی بود اما کرونا با بال‌های خفاشی خودش، او را به دنیا معرفی کرد، هر چند حاکمان کشورهای مبتلا شده به این ویروس، اگر بال‌های طیاره‌هایشان را جهت رفتن به این کشور کمونیستی قطع می‌کردند، شاهد گسترش شیوع این ویروس منحوس نبودیم و  کرونا غول کشنده در دنیای امروز، سوپراستاری برای خودش نمی‌شد!
هشدارهای جهانی را نادیده گرفتیم، شهرهای مبتلا به این بیماری در  کشورمان را قرنطینه نکردیم، با گسترش این ویروس به دیگر استان‌های‌مان، ورودی‌ها را نبستیم، هشدارهای داده شده را جدی نگرفتیم تا اینکه کرونا فراگير شد و اخبار مرگ انسان‌ها، -ترسناک- مخابره گشت و عده‌ای از ترس جان‌شان  به خانه رفتند و عده‌ای همچنان کرونا را جدی نگرفتند و در صورت قطع نشدن این روش نادرست، ایران ما همچنان میزبان شایسته‌ای برای کرونا ویروس خواهد ماند.
 کادر درمانی کشور در مقابل این ویروس ناشناس زانو نزدند، اما عدم رعایت صحیح بهداشتی توسط مردم، هجوم مبتلایان ویروسی به مراکز درمانی و نبود امکانات پزشکی، آنها را خسته کرد و خیلی‌ها گرفتار آن شده و  شهدای راه سلامت گشتند، که روحشان شاد و راه‌شان پررهرو باد...
 مردم عزیز؛ از قرنطینه کردن خوداری کردید!! چهارشنبه سوری به خیابان آمدید!! نکات بهداشتی را رعایت نکردید!! حداقل‌ بیاید در یک اتحاد ملی، دید و بازدیدها را قطع کرده و لااقل به فضای مجازی محدود کنید. به لطف فضای مجازی و استفاده از برنامه‌های متنوع ارتباطی در این شبکه‌های عظیم اطلاع‌رسانی، با عزیزان‌تان ارتباط بگیرید و سال جدید را تبریک بگویید تا به یاری یزدان، با قطع این ویروس آدمکش، به‌زودی جشن ملی خاتمه‌ی این اپیدمی را شاهد باشیم.

✅عدم رعایت افراد جامعه به هشدارهای ارایه شده از سوی سازمان جهانی بهداشت، يعني قاتل هموطن خود شدن!! یعنی عامل داغدار شدن خانواده هموطن‌ات.
فقط یکبار متحد شویم، فقط یکبار، لطفا...



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved