Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > آقای رئیس جمهور؛مشکلتان با مازندران چیست/وعده های کرونایی دولت در چالوس دروغی بیش نبود؟

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / کانال رویداد / سیاسی
نسخه چاپی
کد خبر : 1053
4-02-1403, 10:35
انتقاد شدید رئیس شورای شهرستان چالوس؛
آقای رئیس جمهور؛مشکلتان با مازندران چیست/وعده های کرونایی دولت در چالوس دروغی بیش نبود؟

رئیس شورای شهرستان چالوس با انتقاد شدید از بی مهری دولتی ها در روزهای کرونایی از وعده های توخالی دولت در بخش های درمانی, اقتصادی و بانکی تا نبستن ورودی جاده کندوان بشدت گله کرد .

حرف شمال/ مهدی ردایی رئیس شورای شهرستان چالوس با اشاره به شیوع کرونا و ضرورت آرامش جامعه گفت: تا به امروز سعی بر این داشتم بمنظور حفظ آرامش جامعه از طریق فضای رسانه ای به موضوع کروناویروس ورود پیدا نکنم و همواره از طریق مبادی قانونی و دیپلماسی پیگیر اوضاع نابسامان حال حاضر بودم اما با گذشت ایام و عدم نتیجه گیری مجبورشدم که از طریق رسانه ها به آن بپردازم.
 
رئیس شورای شهرستان چالوس خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا امنیت بهداشتی و جانی و روانی مردم را به خطر انداخته و همچنان متخصصان و دانشمندان جهان برای درمان این بیماری عاجز مانده اند و تنها راههای پیشگیری به اطلاع عموم میرسد.
ردایی افزود: اما تناقضی که در گفتار و رفتار مسئولین کشوری و منطقه ای وجود دارد باعث شده مردم هزینه های گزافی را در این مدت بپردازند. قرنطینه خانگی و عدم تماس با یکدیگر و رعایت مسائل بهداشتی و....از جمله ی این راهها بوده که با توجه به مشکلات اقتصادی موجود مردم خود را قادر به انجام قرنطینه خانگی نمی دانند اما باید عرض کنم هرچند دولت تدبیر و امید با برنامه های خود موج نا امیدی را در جامعه به راه انداخته و هیچ زمان حتی جرات بیان این مساله را نداشته که برای حل مشکلات معیشتی مردم در طول زمان قرنطینه چه برنامه دارد اما مردم عزیز بدانند که قرنطینه تنها اقتصاد ما را در معرض خطر قرار میدهد اما عدم قرنطینه سلامت روانی و بهداشتی، امنیت اجتماعی و در نهایت اقتصاد ما را به خطر خواهد انداخت .
وی تاکید کرد: هرچند وعده های دولت در راستای عدم قطع آب و برق و گاز در این دوره و همچنین مدارای بانکها با بدهکاران بانکی کما فی السابق دروغی بیش نبوده و فقط و فقط در حد همان وعده باقی ماند اما شما عزیزان برای حفظ جان خود و عزیزانتان خود را در خانه قرنطینه کنید تا شاید به لطف الهی زنجیره شیوع این ویروس قطع گردد.
ردایی افزود: باز هم به ما ثابت شد که در مواقع حساس اینچنینی نباید به دولت معزز دل بست و با کمک هم و با استعانت از پروردگار از این شرایط بحرانی به سلامت بگذریم. در این مدت بارها به مسئولین امر استانی و شهرستانی عرض کردم که بمنظور پیشگیری در ابتدا باید اطلاعات درست به مردم داد تا از وخامت اوضاع مطلع باشند.
رئیس شورای شهرستان چالوس خاطر نشان کرد: کمبود فضای فیزیکی بهداشت و درمان و عدم وجود امکانات کافی سخت افزاری کار درمان را کادر زحمتکش و فداکار درمان منطقه بسیار سخت نموده و این امکانات جوابگوی بومیان منطقه نیست حال چرا از ورود مسافرین به منطقه جلوگیری نمیشود جای سوال است.
وی رئیس جمهور را مورد خطاب قرار داد و گفت: آقای روحانی مشکل شما با استان مازندران چیست که با خیالی راحت اعلام میکنید تمامی جاده های مواصلاتی باز است؟  
وی خطاب به روحانی گفت: مشکل شما با مازندران چیست که رسانه میلی شما به دروغ در اخبار خود اعلام میکند که ترمز کرونا در مازندران کشیده شد؟مشکل شما چیست که دغدغه مسئولین منطقه را شوآف و بزرگنمایی مجازی جلوه میدهید؟آقای رئیس جمهور قدمگاه بیست و یک هزار شهید جنگ تحمیلی را به حرمت خون همان شهدا دریابید.
وی تاکید کرد: در اوج نا امیدی از مسئولین کشوری و استانی از مسئولین شهرستان عاجزانه خواهشمندم همچون گذشته در کنار مردم باشید که بزرگترین حامیان شما همین مردمند.
وی افزود: از مردم عزیز خواهشمندم که این وضعیت را بشدت بحرانی تلقی کرده و جدی بگیرند تا دیگر شاهد از دست دادن فوج فوج عزیزانمان نباشیم.



بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved